marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det noen som vet om utenlandske vebbshopper som er noenlunde okei? Og selfølgelig som sender til Norge. Som selger kabbiser, kabler og lignende. -b- Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 www.frozencpu.com www.directron.com ( vet ikke om de sender til Norge) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Takk for tipset. skal sjekke dem ut. Er det noen flere der ute som vet om gode vebbshopper? Var på en, men steilet litt... Se bildet. Ble litt dyrt med frakten syntes jeg :-( Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 He he ja, jeg ville ikke betalt 1000,- NOK for frakt nei.. Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 http://www.jes-computer.com Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 http://www.jes-computer.com Kan du anbefale denne vebbshoppen? Hvordan er den? pris, service etc. Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 http://www.jes-computer.com Kan du anbefale denne vebbshoppen? Hvordan er den? pris, service etc. De er billigere enn norske webshopper. ANGRER STOOORT på at jeg ikke bestillte derifra selv,vi kjøpte ikke fra utlandet fordi vi trodde det var toll på pc deler noe som det ikke er . DUMME DUMME MEG!!! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har lenge lurt på dette selv. Flere? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Så vidt jeg vet er det vel toll på pcdeler? Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 det er ikkje toll, men 24% moms.... Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Beklager, min feil. Selfølgelig er det moms. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 skal man først handle fra utlandet, så bør man kanskje også handle fra en av de billigste butikkene i statene, etter det jeg vet så ligger newegg.com høyt oppe på toppen på billig butikker.. Men etter min mening så er det ikke verd å offre de fine garanti ordningene vi har i norge for å spare noen kr Lenke til kommentar
BlinkyBill Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) dette med tollen...kan vel forbigås om webshoppen som sender pakken er snille nok til å legge den i en eske uten noen firmalogoer eller noe slikt på..går vel som gavepakke, da eller hur? edit: Enig med PulZ. det bør være et sinnsykt godt tilbud før jeg ville gitt avkall på norske garanti og reklamasjonsregler Endret 2. juni 2004 av BlinkyBill Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 det er ikkje toll, men 24% moms.... Ikke moms men merverdiavgift (MVA) Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 AAARG! Selfølgelig er det merverdiaavgift. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 skal man først handle fra utlandet, så bør man kanskje også handle fra en av de billigste butikkene i statene, etter det jeg vet så ligger newegg.com høyt oppe på toppen på billig butikker.. Men etter min mening så er det ikke verd å offre de fine garanti ordningene vi har i norge for å spare noen kr Newegg.com tar ikke i mot bestillinger fra utlandet, iberegnet Norge og resten av verden. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Wargameclub og Play.com er butikker jeg er veldig fornøyd med.... har ikke så veldig mye hardware-relatert der, men kanskje kjekt å vite Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 www.play.com handler jeg selv hos, i tillegg til www.amazon.co.uk wargameclub har jeg aldri vært på. skal teste det ut. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 www.play.com handler jeg selv hos, i tillegg til www.amazon.co.ukwargameclub har jeg aldri vært på. skal teste det ut. Play ruler Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 dette med tollen...kan vel forbigås om webshoppen som sender pakken er snille nok til å legge den i en eske uten noen firmalogoer eller noe slikt på..går vel som gavepakke, da eller hur? Dette blir vel ulovlig!? Det er jo trossalt ikke en gave... Men har hørt en annen måte å gjøre det på: Hvis du så ytterst ydmykt spør den utenlandske webshoppen å sette prisen på selve varen ned til 199,-, og øke ekspedisjonsgebyr/frakt tilsvarende som prisen på varen ble satt ned.. T-t-tog du 'an? Går de med på det er eneste bekymringen din at hvis pakken forsvinner i posten vil kun pakkens verdi bli erstattet og ikke "ekspedisjonsgebyret"... Det vil jo være på kanten dette også, men da vil du jo iallefall ikke lyve for tollerene... F.eks: "Vanlig" Fortron Aurora 400W Power Supply w/ Adjustable 120mm LED Fan $79.00 USPS Air Parcel Post $25.25 Total $104.25 "Tilrettelagt for norske tollregler" USD= 6,828 Fortron Aurora 400W Power Supply w/ Adjustable 120mm LED Fan $29 USPS Air Parcel Post/ "Ekspedisjonsgebyr" $75.25 Total $104.25 Hvis det er noen som har bedre forslag så syng ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå