Lanka Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvis jeg på en nettside tilbyr korte filmsnutter for et firma som selger cd'er og lignende. Hvordan skal jeg få selve filen til å komme i "nedlastningsmodus"? Hvis jeg linker til selve filnavnet på serveren så åpnes bare mediaplayer og den begynner å spille. Hvordan får jeg sånn boks så folk kan lagre på hd'en sin ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Vet ikke omdet er noen metode for å gjøre dette. Det jeg ser går igjen rundt omrking på mange større download-sider, er følgende tekst: (To save the file on your harddisk, right click on the link, choose save to disk.) Bare et eksempel. Ellers finnes det sikkert metoder, men det får noen andre her ta seg av. Endret 22. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Be folk høyreklikke på linken og velge "Lagre som...". Dette problemet oppstår bare i IE da... Opera får opp nedlastingsvindu av seg selv, fordi det ikke har innebygd WMP støtte Edit: Mr. Berg var raskere ute.. Endret 22. mai 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Det skal finnes metoder å gjøre dette på, annet enn "Lagre som". Vet jeg hadde en link til en tut om dette, men den er long gone. Endret 22. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå