Martin A. Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg vet ikke om denne tråden skal være her. Jeg fant ingen andre steder som den kunne passet inn Jeg får ikke botene mine til å dele brukerfil. Hvorfor? Det er det jeg spørr dere om. Det som kommer når jeg rehasher er: Can't load modules dns: /home/m4rtin/eggdrop/modules/dns.so: cannot open shared object file: No such file or directory Denne boten står på IPv6 det er vel derfor dns.so ikke loades. Det som kommer når jeg prøver å linke de er: [19:35:04] <X-PloD> [20:33] Challenging X-XxX... [19:35:04] <X-PloD> [20:33] Linked to X-XxX. [19:35:04] <X-PloD> *** Linked to X-XxX [19:35:04] <X-PloD> [20:33] Downloading user file from X-XxX [19:35:11] <X-PloD> [20:33] Failed connection; aborted userfile transfer. Noen som har noen forslag til hva det kan være? Begge botene har modulene transfer og share Endret 22. mai 2004 av M4rTiN Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Can't load modules dns: /home/m4rtin/eggdrop/modules/dns.so: cannot open shared object file: No such file or directory Denne boten står på IPv6 det er vel derfor dns.so ikke loades. Er du sikker på at fila eksiterer i det hele tatt da ? Den sier jo at den ikke finner den. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Nå er problemet løst.... Det var så enkelt som å bytte versjon fra den som står på IPv4 til eggdrop1.6.13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå