Valent Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) prisen bør ikke overstige 450 kr) prescott = Intel Pentium 4 min tilfelle (3ghz) finnes det noen 120 mm vifter ? skal helst ha det stille. kom med forslag!! Endret 22. mai 2004 av Valent Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 se på cpu-kjøleren din da.. tror du du får en 120mm vifte på den?? ikke mange som gjør det hvertfall. men thermanlake og zalman har noen gode kjølere, sjekk ut på microplex. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Selv valgte jeg en MIST Frostbite fra Microplex, max temp nå på +/-57c Stille er den også... Jeg hadde en post om dette tidligere Prøv denne: Mot varmere tider des,OUT! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Om du får på en 120mm har ikke noe med kjøleren og gjøre, men om du har plass i kabinettet! Hvis du har plass til en 120mm som står på et 80-120mm adapter er det ikke noe problem, seff må du passe på at den ikke blir tung, for dette blir jo som en vektarm Lenke til kommentar
Valent Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 MMmm, jeg har temperatur på 47 grader på idle og max 67 på full load med "boxed"-kjøler, syntes dette er alt for mye, du burde bruke AC5 og en del kabinett vifter. tror nok det blir for tungt å ta med 120 mm vifte, men jeg har gått lei av all prosessor støyen. derfor antok jeg at 120mm bråker mindre og gir samme "ytelse" som er 80 mm. Jeg leste igjenom Intels guides til hvordan kjøleren på prescott skal være og da er det snakk om at den skal være som boxed kjøleren med en sirkel, er den fra Mist frostbite slik? takker for svar. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ja, MIST Frostbite er bygd på Heatpipe teknologi og var en perfekt partner for min 3Ghz Prescott. Sjekk hos mixroplex.no du... des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå