medal_boy Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det sånn at man må slette de gamle driverne til skjermkortet, for å bruke de nyeste?? Dette er skjermkortet mitt: Geforce FX 5600 (Ultra?). Jeg har prøvd å laste den nyeste driveren ettersom NFSU smålagga litt, men det smålagger fremdeles. Hjeeelp!!! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Må nesten vite resten av specsa dina. Du har jo ikke akkuratt et rått skjermkort, så det kan jo henne du må bare rett og slett må skru ned litt på detaljene. Er mange som anbefaler å slette gamle drivere ja, selv har jeg aldrig gjort det dog. Har aldrig hatt noen problemer. Lenke til kommentar
medal_boy Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Her er resten av specsa mine: AMD XP 2500+, 512 MB DDR RAM osv. Mener da NFSU kjører optimalt på disse specsa... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Her er resten av specsa mine: AMD XP 2500+, 512 MB DDR RAM osv. Mener da NFSU kjører optimalt på disse specsa... Stemmer det, og ja. Det er sånn at man helst må slette gamle driveren før man instalerer den nye Lenke til kommentar
medal_boy Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg sletta ikke de gamle driverne før jeg innstallerte de nyeste... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Sletter de Kan trykke "remove" når du skal installere de nye, ihvertfall slik på ati sine. Lykke til Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vet ikke om det med "slett-de-gamle-driverne-før-du-installerer-nye" er sant, eller ikke. Jeg har ikke noe særlig tro på at man må slette de gamle først, du kan jo prøve å slette de driverne du har nå, og innstalere på nytt Lenke til kommentar
medal_boy Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg slettet mappen der hvor den gamle driveren lå, er dette riktig? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Du må inn i legge til fjern programmer og avinnstallere. Lenke til kommentar
medal_boy Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg gikk inn i legg til og fjern programmer. Er det denne jeg skal slette: NVIDIA Windows 2000/XP nForce-drivere? Hjelp! Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg gikk inn i legg til og fjern programmer. Er det denne jeg skal slette: NVIDIA Windows 2000/XP nForce-drivere? Hjelp! Ja, så er det bare å pakke ut de nye og kjøre setup.exe fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå