frakk2000 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Lurer på om jeg kan bare slå av denne vifta? Den skal jo i teorien trekke ut varmluft fra CPU'en, men den bråker jo noe styggelig. Er det noen mulighet for å bytte den evnt? (Det er den vifta i enden på plastikk coveret som går opp til CPU'en på et ABIT KV8-MAX3). Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 det er bare å installere speedfan, så justerer du ned hastigheten på den -> no noise Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 funker ikke på mitt hovedkort, har uansett stillt ned vifta så mye jeg klarte med Abit sin software. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Da er det vel å plukke av greiene, ser mange har gjort det med ic7 max3 kortene sine. Eller kjøpe ny vifte (om du finner så små vifter noen plass) Lenke til kommentar
EDB Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Finner 'så små vifter' på microplex. Er bare å ta den av , men tror du må ta av plasten også, eller så skaper det seg en del varme der. Endret 22. mai 2004 av EDB Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Pelte av plastikken igår, og fjerna vifta, satte heller i en 80x80 vifte i kabinettet, rett over otes utgangen. Problemet nå er at hovedkortet tar helt av om jeg skrur ned på hastigheten på vifta, og jeg får ikke skrudd av alarmen for OTES fan i BIOS. Ugh, ser ut som jeg må kjøpe en 19dB papst om jeg ikke finner ut en løsning på dette. Uansett, om noen andre lurer på hva det er som bråker på ABIT kortet. Så er det OTES vifta. (Helt sinnsyk lyd på full guffe.) Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Har forresten tatt opp tråden om FAN alarm på KV8 kortet her: hw.no forums Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå