Deathie Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hadde vært kos med noen automater... Selv om jeg aldri kommer til å skaffe meg noen Steindyre! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Kan du si sånn ca. hvor mye det koster? Naboen hadde en slik en for lenge siden (kronespill). Det var gøyale saker hei, først av alt så må jeg få vite hvilken type han hadde. det finnes maaaange forskjellige typer, så prisen varierer stort.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Tørr jeg spørre hvadu jobber som, siden du har 5 stk? Uansett, et sånt rom SKAL jeg ha meg, elsker alt av spille automater. Finner jeg noen kronestykker i lommaforsvinner de fort inn i en maskin på amfi.. Hei! Jeg jobber ikke, går på skole Og forresten, jeg har 5 FLIPPERSPILL, men jeg har 6 spilleautomater også! (og flere kommer det snart) Visst du er intressert i å kjøpe en vanlig spilleautomat, så kan du kontakte meg på PM Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tørr jeg spørre hvadu jobber som, siden du har 5 stk? Uansett, et sånt rom SKAL jeg ha meg, elsker alt av spille automater. Finner jeg noen kronestykker i lommaforsvinner de fort inn i en maskin på amfi.. Hei! Jeg jobber ikke, går på skole Og forresten, jeg har 5 FLIPPERSPILL, men jeg har 6 spilleautomater også! (og flere kommer det snart) Visst du er intressert i å kjøpe en vanlig spilleautomat, så kan du kontakte meg på PM Vanlig spilleautomat? Er det slots vi snakker om da? Bær og frukter som ruller nedover skjermen? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Vanlig spilleautomat? Er det slots vi snakker om da? Bær og frukter som ruller nedover skjermen? for eks. denne: eller denne (litt dårlig bilde): Endret 23. mai 2004 av twarr Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Men hvis du har venner på besøk da... Er de nødt å betale for å spille? Eller er du litt grei med de? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Men hvis du har venner på besøk da... Er de nødt å betale for å spille? Eller er du litt grei med de? Nei, tar ikke betalt for at de skal spille! Alt som kan står på free play, og resten er det masse kreditt på... I dag kjøpte jeg 5 automater til. 2 spilleautomater, 2 coctail bord og en gammel nesten enarmet banditt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jøss... du kjenner tilfeldigvis ikke en i Trondheim som driver med dette? Jeg vet av en som samler på masse slike ting, som f.eks gamle jukebokser, spillmaskiner, arkademaskiner osv. Og tjener du godt siden du har råd (og plass) til alt dette? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Jøss... du kjenner tilfeldigvis ikke en i Trondheim som driver med dette? Jeg vet av en som samler på masse slike ting, som f.eks gamle jukebokser, spillmaskiner, arkademaskiner osv. Og tjener du godt siden du har råd (og plass) til alt dette? Joda, jeg kjenner flere i Trondheim som holder på med det, og jeg vet nok mest trolig hvem du sikter til Vi har tatt garasjen og ordnet den om (den ble ikke brukt til bil uansett) til gameroom. Jeg har ingen fast inntekt, og går på skole. Jeg har vært litt heldig med byttehandler, så jeg har fått endel utbetalingsautomater (vanlige spilleautomater) som jeg har solgt med endel fortjeneste, da jeg har ingen interesse howsoever i disse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå