twarr Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 heisann, hva synes dere om flipperspill? Da mener jeg ikke emulatorer, men "the real thing" ? Jeg selv har 5 flipperspill, samt noen andre automater. Jeg synes at flipperspill er den beste hobbyen EVER! Jeg har endel konsoller, men det synes jeg blir for kjedelig.. med flipperspill så ser du at det fysisk skjer noe... dessuten så kan ikke hvem som helst bli god i det, du må øve deg, ofte ganske lenge før du greier å mestre spillet rett.. For en liten stund siden, så startet jeg på gameroomet mitt. Det er ikke ferdig ennå, men det har startet å bli bra. Akkurat nå står der 5 flipperspill, 1 gammelt Røde Kors kronespill og 6 vanlige spilleautomater. Snart får jeg 2 vanlige spilleautomater, 2 eldre spilleautomater og 2 "coctail" bord til. 1 av de 2 coctail bordene skal jeg bygge om til mame. Et coctail er et bord med en skjerm nedi og joysticker samt knapper på hver side.. Det jeg vil vite, er hva dere synes om automater? (spesiellt) Flipperspill, kronespill, spilleautomater, arkader osv. Lenke til kommentar
Dark Haggis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 heheh hvis du mener at du har kjøpt 5 manuelle spille maskiner så synes j det er drit fett.. Var i Oslo for en stund siden hvor j oppdaget et ringenes herre flipper, falt øyeblikkelig og tror j brukte 160 kr på det. aa minner. Hadde kjøpt 1 flipper spill hvis j hadde vunnet i lotto. Det kan også være noe av grunnen til at j ikke vinner også hvis j tenker mg om.. *PS: hvordan viser man signatur* Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 heheh hvis du mener at du har kjøpt 5 manuelle spille maskiner så synes j det er drit fett.. Var i Oslo for en stund siden hvor j oppdaget et ringenes herre flipper, falt øyeblikkelig og tror j brukte 160 kr på det. aa minner. Hadde kjøpt 1 flipper spill hvis j hadde vunnet i lotto. Det kan også være noe av grunnen til at j ikke vinner også hvis j tenker mg om.. *PS: hvordan viser man signatur* hei, Ja, jeg har 5 ekte flipperspill Visst noen er intressert, så kan jeg prøve å få tatt noen bilder av gameroomet mitt senere? Ringenes Herre ja, prøvde du den på Last Train eller Biljardhuset? Har dessverre ikke fått prøvd Ringenes Herre ennå, da jeg ikke bor i Oslo.. Forresten, du trenger ikke å vinne i lotto for å kjøpe en flipper! En flipper som er fungerende trenger ikke å koster mer enn 6-7000 den! Det finnes selvsagt dyre flippere, men de er av de mest populære.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 heisann, hva synes dere om flipperspill? Da mener jeg ikke emulatorer, men "the real thing" ? Jeg selv har 5 flipperspill, samt noen andre automater. Jeg synes at flipperspill er den beste hobbyen EVER! Jeg har endel konsoller, men det synes jeg blir for kjedelig.. med flipperspill så ser du at det fysisk skjer noe... dessuten så kan ikke hvem som helst bli god i det, du må øve deg, ofte ganske lenge før du greier å mestre spillet rett.. For en liten stund siden, så startet jeg på gameroomet mitt. Det er ikke ferdig ennå, men det har startet å bli bra. Akkurat nå står der 5 flipperspill, 1 gammelt Røde Kors kronespill og 6 vanlige spilleautomater. Snart får jeg 2 vanlige spilleautomater, 2 eldre spilleautomater og 2 "coctail" bord til. 1 av de 2 coctail bordene skal jeg bygge om til mame. Et coctail er et bord med en skjerm nedi og joysticker samt knapper på hver side.. Det jeg vil vite, er hva dere synes om automater? (spesiellt) Flipperspill, kronespill, spilleautomater, arkader osv. Hehe... Kult med flipperspill! Men det er vel veldig dyrt? En liten ten-åring som meg har ikke råd til noe sånt Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hehe, fett med spilleautomater Hvor mye måtte du ut med for røde kors kronespillet? Flipperspill hadde vært fett å ha på rommet når man har vorspiel osv Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Hehe... Kult med flipperspill! Men det er vel veldig dyrt? En liten ten-åring som meg har ikke råd til noe sånt Har bare en ting å si til deg: start å spare! Det er verdt hver krone! Skaff deg en sommerjobb e.l. så får nok du også råd til et Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Hehe, fett med spilleautomater Hvor mye måtte du ut med for røde kors kronespillet?Flipperspill hadde vært fett å ha på rommet når man har vorspiel osv Hehe ja, flipperspill er rått Røde Kors kronespillet måtte jeg betale MYE for, de er veldig skjelden (spesiellt den typen jeg har, da det er fra 70-tallet og ikke 80-tallet) Flipperspill er veldig kult å ha til alle anledninger! Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) En annen ting: visst noen er intressert i å teste flipperspill og automater, så kan de gjerne få komme hit! Bor 4 mil fra Ålesund, er du intressert i å prøve, kontakt meg på PM.. Endret 22. mai 2004 av twarr Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 En annen ting: visst noen er intressert i å teste flipperspill og automater, så kan de gjerne få komme hit! Bor 4 mil fra Ålesund, er du intressert i å prøve, kontakt meg på PM.. Kommer jeg! Tar fly fra Bergen i morgen! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hehe, fett med spilleautomater Hvor mye måtte du ut med for røde kors kronespillet?Flipperspill hadde vært fett å ha på rommet når man har vorspiel osv Hehe ja, flipperspill er rått Røde Kors kronespillet måtte jeg betale MYE for, de er veldig skjelden (spesiellt den typen jeg har, da det er fra 70-tallet og ikke 80-tallet) Flipperspill er veldig kult å ha til alle anledninger! Er det mulig å få prisen du måtte betale for kronespillet? Evt. det billigste flipperspillet? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Betaler du egentlig for å spille?? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har alltid drømt om å bygge meg en egen "arcade" selv. Skulle hatt noen klassikere som Final Fight, SF II, MK 2 og NBA jam, samt et par nye. Og selfølgelig et par flippere. Noe med Star Wars theme ihvertfall. Eller Kiss Hvor kjøper du spillene dine? Og er det slik at man kan bytte spill på arcade maskinene? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Betaler du egentlig for å spille?? Nei, flipperspillene og arkadespill står på free play Spilleautomatene må du putte på penger for at de skal funke, men du har jo nøkkel til de da.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Har alltid drømt om å bygge meg en egen "arcade" selv. Skulle hatt noen klassikere som Final Fight, SF II, MK 2 og NBA jam, samt et par nye. Og selfølgelig et par flippere. Noe med Star Wars theme ihvertfall. Eller Kiss Hvor kjøper du spillene dine? Og er det slik at man kan bytte spill på arcade maskinene? Er ikke noe problem å bygge arkader selv, men det er endel arbeid da.. Visst du setter inn en pc, så kan du jo kjøre mame, og da kan du ha flere tusen forskjellige spill inne på en arkade.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Er det mulig å få prisen du måtte betale for kronespillet? Evt. det billigste flipperspillet? Den er hemmelig Jeg kjøper ofte spill som ikke funker, så de blir jo litt billigere da, siden jeg fikser de selv da... Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Kommer jeg! Tar fly fra Bergen i morgen! Bare å komme det Min dør er alltid åpen for flipperintresserte Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Akkurat nå står der 5 flipperspill, 1 gammelt Røde Kors kronespill og 6 vanlige spilleautomater. Du har vel ikke det kronespillet lenger? Hvor mye fikk du for det egentlig? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Akkurat nå står der 5 flipperspill, 1 gammelt Røde Kors kronespill og 6 vanlige spilleautomater. Du har vel ikke det kronespillet lenger? Hvor mye fikk du for det egentlig? hei, nei, det er solgt... det var et jeg hadde (80-talls spill), jeg bruker ikke å oppgi hvor mye jeg kjøper og selger ting for desverre.. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kan du si sånn ca. hvor mye det koster? Naboen hadde en slik en for lenge siden (kronespill). Det var gøyale saker Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Forresten, du trenger ikke å vinne i lotto for å kjøpe en flipper!En flipper som er fungerende trenger ikke å koster mer enn 6-7000 den! Det finnes selvsagt dyre flippere, men de er av de mest populære.. Tørr jeg spørre hvadu jobber som, siden du har 5 stk? Uansett, et sånt rom SKAL jeg ha meg, elsker alt av spille automater. Finner jeg noen kronestykker i lommaforsvinner de fort inn i en maskin på amfi.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå