tunefish Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg har et "gammelt" Soundblaster Live! Platinum-lydkort med LiveDrive. (Den hvite "bxoen" som settes i en 5.25-brønn med masse inn/utganger.) Jeg vil nå oppgradere til et kort som støtter minumum 5.1-lyd, hvilket jeg fant ut at mitt nåværende kort ikke gjør. Det jeg lurte på i den anledning var om jeg kunne koble til LiveDriven til det nye SB-kortet, så jeg slipper å kjøpe ny av den også som vil koste meg mye ekstra. Er igrunnen samme hva slags SB-kort det er bare det støtter ordentlig surround lyd. (Live 5.1, audigy, audigy2 osv...) Setter pris på alle svar... Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kjørte min live-drive på et audigy kort. Dette fungerte utmerket, men vet ikke om dette vil fungere med f.eks. audigy II. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Fantastisk. Da gjør jeg sikkert det samme! Mange takk! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg tror(!) at Audigy 1 og 2 har forskjellige koblinger for drive-bay'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå