Jooakim Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) #bruk emnefeltet bedre neste gang# har spart en stund for å kjøpe Condition Zero... SÅ skjer dette: http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zE6huEL...541631262590528 Hva bør jeg gjøre? Endret 22. mai 2004 av It's me Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kva står i den ruta som kjem opp, ser ikkje kva som står der . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Kva står i den ruta som kjem opp, ser ikkje kva som står der . An I\O(D) error occured while installing a file. This is normally caused by bad installation media or a corrupt installation file. Ser ut som det er CD'en som har problemer Endret 22. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 An I/O error occured while installing a file. This is normaly caused by bad installation media or corrupted installationfile..... trenger du briller? jeg leste det enkelt fra samme bilde..... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Prøv å installer på en annen pc med samme cd'en, så kan du evt utelukke at det er noe feil med cd'en Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Last det nå bare ned fra Steam. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Last det nå bare ned fra Steam. koster ikke det penger? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Last det nå bare ned fra Steam. koster ikke det penger? Ikke hvis du har en cd-key. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Men for all del, hvis du har fått en cd som ikke virker, burde du jo få deg en ny en. Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Men for all del, hvis du har fått en cd som ikke virker, burde du jo få deg en ny en. Sant. Du burde kunne bytte spillet ettersom CD-en ikke funker.. men om du har bredbånd så er det jo bare å laste ned fra steam da.. litt synd om du skal dra et sted og kjeder deg samt har en pc uten internett. Hadde vært greit med cd'n da Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 trenger du briller? jeg leste det enkelt fra samme bilde..... Hvis du har høy oppløsning på skjermen din, feks 1680*1050 på en 15,4 tommers widescreen er det IKKE lett å lese hva som står der Til trådstarter: Dårlig bruk av emnetittel. Caps lock godtas ikke. Bruk emnefeltet bedre neste gang. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 som sagt tidligere her. du burde prøve om det funker på andre maskiner. hvis det ikke funker må du kontakte plassen du kjøpte det fra. hvis det ikke gjør så mye så kan du jo og, som og sagt tidligere, laste ned fra steam Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 har fått fikset det nå, måtte bare prøve å installere den mange ganger, så gikk det til slutt men hvis jeg spiller sånn new game i cz(ikke multiplayer)men sånn campain.... når jeg har klart tre maps, så går den ut av spillet, akkurat som skjedde her --->http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=246308&hl= Bør jeg installere alt på nytt? alt= steam, counter-strike, og condition zero? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hmm... Du kan jo gjøre det, men er ikke det litt kjipt da? Se om du får gjort det på en annen måte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå