M.B. Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Jeg kjøpte en 6230 til ei på 13 år i dag,men nå er jeg i tvil om jeg vil åpne esken etter å ha lest så mye dårlig omtale om den.Kan noen hjelpe meg med å bestemme om hun skal få den eller om jeg bør bytte den i en annen mobil(pris ingen hindring).Hun synes at 2 dagers lading ikke blir noe problem,men hun vil ha en mobil som er stabil å er bra på spill,meldinger og mms.Veldig glad for posetive og negative meldinger da hun snart klorer ut øynene på meg hvis ikke hun får den. EDIT av moderator - Endret emnefeltet til noe mer beskrivende. Endret 25. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg kjøpte en 6230 til ei på 13 år i dag,men nå er jeg i tvil om jeg vil åpne esken etter å ha lest så mye dårlig omtale om den.Kan noen hjelpe meg med å bestemme om hun skal få den eller om jeg bør bytte den i en annen mobil(pris ingen hindring).Hun synes at 2 dagers lading ikke blir noe problem,men hun vil ha en mobil som er stabil å er bra på spill,meldinger og mms.Veldig glad for posetive og negative meldinger da hun snart klorer ut øynene på meg hvis ikke hun får den. En Nokia 6230 til en 13 åring?!Bytte den mot en Nokia 3200 istede holder i masse vis til en 13 åring.Ville aldri ha kjøpt en så dyr mobil for en 13 åring.Nokia 3200 holder i masse viss til spill,meldinger og mms men dog kun 1MB lagrinsplass på den.Men det skal ikke være et problem.Pluss at den har kamera og Stereo FM radio(kun mono headset medfølger) Lenke til kommentar
javvad Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 mhm.. 6230 er en veldig bra mobil, men anbefales ikke for en 13-åring. Jeg ville nok ha anbefalt Sony Ericsson T630, som er både kul på utseende, og har alle funksjonene du stiller krav til Nokia ville jeg personlig ikke ha gått for... Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Takker for svar ,men som jeg skriver er ikke pris noe tema,jeg vil bare vite om det er en annen mobil som hun ville blitt mye mere fornøyd med brukermessig.hun liker designet,men det hjelper ikke hvis veninnene har mobiler som er greiere så hun angrer på valget sitt. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det kommer jo an på det da. Jeg har selv 6230 og er meget fornøyd, den har jo så å si alt. Og for en 13 åring er nok dette ganske mye "bedre" enn det de andre har Det er en ganske "avansert" telefon, det er mulighet for mp3, radio, MMS og mye mer... Jeg ville beholdt den, eller så ville jeg kanskje vurdert en T630, men personlig så byttet jeg fra T630 til 6230 på grunn av mp3 og radio... Men som sagt, en meget bra telefon!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Når prisen ikke er ett tema så vil jeg komme med et tips til deg,tegn et forsikring til mobilen i tilfeldig 13 åringen skulle være uheldig å ødelegge eller at mobilen skal bli stjelt. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Enig, en såpass dyr telefon, og en såpass ung og kanskje uforsiktig bruker ville jeg hatt forsikring på. Men telefonen er grei nok den, selv om den kanskje ikke er ment for 13-åringer... Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 6230 er en veldig bra telefon det, men med kanskje litt for mye funksjoner som en 13åring ikke har bruk for? Selvom penger ikke er et problem, så vil jeg heller bedt deg velge en annen tlf til en som er så ung. en som er helt grei å bruke, men med alt det hu bruker. selvom hu kanskje vil ha det nyeste og beste, så er ikke en dyr mobil den beste løsningen, siden 13åringer har en tendens til å kanskje brife med mobilene, noe som gjør at tyver kan rane dem. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Ser ut til at vi beholder den.Synes bare at det var så dårlig skjerm og bilder,men er vel blitt kresen siden jeg har p900.Uvant å se den lille skjermen.Som sagt siden jeg ikke får noen alvorlige negative tilbakemeldinger så tar vi den.T630 ville hun ikke ha siden hun hadde T610 fra før.Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 for noe dumt å si! nei assa...lille søss har mere avansert mobil en meg! ung = ikke automatisk dum! husk at unge lærer forte en eldre!..baaah Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) En 6230 for en 13-åring er vel overkill så det holder. Slutter aldri å forundre meg over hvordan folk utstyrer ungene sine for å ikke være den som blir ertet... Og som noen andre skriver: Man BER om at jenta blir ranet/frastjålet telefonen/voldtatt og banket fordi hun ikke vil gi fra seg 5000-kroners mobilen sin.. men da er det jo bare å kjøpe en ny. For man har selvsagt forsikring. Ikkesant? Endret 25. mai 2004 av jendor Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Asså, 6230 passer sefølgelig ikke til en 13 åring! hva skal en 13 åring med bluetooth? som sagt tidligere passer 3200 eller en t610/t630 bra! selv har jeg Nokia 3650 og minnekort og er 14! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 6230 er bra for en 13-åring. Så bra at jeg tror jeg ville kamuflert den i et 3210-deksel for at vedkommende skal klare å beholde den i mer enn en uke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Asså, 6230 passer sefølgelig ikke til en 13 åring! hva skal en 13 åring med bluetooth?selv har jeg Nokia 3650 og minnekort og er 14! En 13-åring kan godt ha bruk for bluetooth hvis man har en stor interesse for mobiltelefoner, hvertfall når 15-åringer kan ha P900 og bruke nesten alle dens funksjoner. Men skjønner ikke en jente på 13 som heller syns mms, bilder etc er kult skal ha 6230.. Da passer jo en dobbelt så billig mobil også bra. Dere som sier at det blir problemer med at den kommer til å bli stjålet, tror dere det er et problem? Penger er vel ikke det største problemet Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) det som forundrer meg er at en 13-åring bytter fra en t610 til en 6230, når hun bare sender sms, mms og tar bilder. t610 har jo mer enn nok for en 13-åring, har jeg rett når jeg tipper på at hun ikke vet hva bluetooth er? eller bruker hun bluetooth i det hele tatt? t610 byr på en rekke funksjoner som er unødvendige for henne. og bytte til en 6230 som har enda flere funksjoner som hun helt sikkert ikke bruker, synes jeg er meningsløst. Endret 26. mai 2004 av øyst1 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Rekk opp hånda alle her som har kjøpt mobil over evne som tilbyr flere funksjoner enn hva vi strengt tatt har bruk for! *rekke opp hånda* Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 jeg har bruk for hver eneste funksjon på mobilen min. poenget er at hun like gjerne kan kjøpe en mobil med dårligere funksjonalitet når hun bare bruker den til sms, mms.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg vant en P800 i konkurranse... Teller det? *rekke opp hånda i så fall* Kjøpt T610 nå da, der kommer jeg til å bruke det som er (Kamera, MMS og Blåtann:)) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Da jeg var i Tusenfryd her om dagen, la jeg merke til en gutt på vel 7-8-9 år, med en 6230 i handa... DA er det noe galt med samfunnet! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Da jeg var i Tusenfryd her om dagen, la jeg merke til en gutt på vel 7-8-9 år, med en 6230 i handa... DA er det noe galt med samfunnet! Betur vel ikke at det var hans, kan kanskje han lånte en av noen han kjente, foreldre eller noe. Men hvis det var hans egen, ja da er noe seriøt gale her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå