adsfiklam Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Klikk her Høres jo ganske kult da. Om det virker. Noen som har prøvd det? Fant ikke noe sted der jeg kunne laste det ned på siden deres. Kanskje det ikke er gratis Endret 22. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Nei, programmet koster penger. Men det er ikke verdt det. Det skal visstnok merke på stemmen om du lyver, men det funker ikke. Er vanskelig å forstå også. Kjøp deg heller noe nyttigere. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det dummeste programmet jeg har testet. Jeg klarte aldri å få den opp i halvparten av det som trengs for å regnes som løgn. Da løy jeg, skrek, hvisket, ropte, lagde diverse stemmer med mer. Ingen av vennene mine klarte det heller. Det både helt inntil, til langt fra mic, både innebygget og mic på headset. Konklusjon: En ypperlig måte å kaste penger ut av vinduet på. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Konklusjon: En ypperlig måte å kaste penger ut av vinduet på. Ok! Tenkte meg vel nesten det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Må laste det ned en gang bare for morro skyld!! Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ja må nesten det. Jeg har prøvd det, men kan love at jeg tester det igjen når jeg får ny mobil. Det er liksom litt morsomt samme hvor dårlig det er til å se om folk lyver, kan du jo skremme folk, og leke deg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Noen som har fått det til ålage lyve stemme?? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har fått det nå.... Artig det Det fungerer så absolutt ikke!!! Noen som har klart å få den over den rød streken??? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ikke jeg ihvertfall. Prøvde med alle mulige slags stemmer.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ikke jeg ihvertfall. Prøvde med alle mulige slags stemmer.... Prøvd alt jeg også... Får det fortsatt ikke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå