Gå til innhold

12 ting du helst ikke vil vite

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes. Selvfølgelig kommer det noen som skal ta etter eller annet punktet å ombevise det. Mon tro hva behovet for det kommer hva. Kanskje det er det samme behovet som driver klagemurtråden. :roll:

Nei da. Vi håner dem ikke.

Vi bare hjelper dem!!

(... point barrel to head.... blow out brainstem ...)

Lenke til kommentar

Gjør det egentlig noe at folk påpeker at slike ting ofte ikke stemmer i det hele tatt? De eneste som evt "rammes" av det, er jo bare de som gir utrykk for at de tror på det som blir sagt; (og da trekker jeg fra de som bare kødder) for så å bli konfrontert med fakta som bare beviser hvor dumme eller lettlurte de er :laugh:

Det skal jo alltid være noen som forteller at bonzaikitten er tøv. Burde vi stoppe de også?

Lenke til kommentar

- I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og

glemt å vaske hendene

- I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å

vaske hendene

Hmm.. Har dette noe med at damer er mye kåter enn menn og leker med seg selv oftere? Eller er det rett og slett et nytt bevis på at gutter er mer renslige enn jenter?

Lenke til kommentar

Det er vitenskapelig bevist at menn onanerer mer enn kvinner, og da kan man bare tenke seg alle hendene som har vært forskjellige plasser. Kiosken jeg er på hver dag har ei godteskål på bordet, og den er fylt med utgått snop. Der henger det bare 14-15-16 åringer og de onanerer hyppig! Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! :hmm:

Lenke til kommentar
Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! :hmm:

Flasser penisen din? :hm:

Til tider ja...Hvis man onanerer hyppig vil det alltid løsne sm hudflak...huden "fornyer" seg hele tiden...den biologiske klokke er i gang :devil:

Lenke til kommentar
Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! :hmm:

Flasser penisen din? :hm:

Til tider ja...Hvis man onanerer hyppig vil det alltid løsne sm hudflak...huden "fornyer" seg hele tiden...den biologiske klokke er i gang :devil:

Svar fra fagfolk :lol:

Lenke til kommentar
Det er vitenskapelig bevist at menn onanerer mer enn kvinner, og da kan man bare tenke seg alle hendene som har vært forskjellige plasser. Kiosken jeg er på hver dag har ei godteskål på bordet, og den er fylt med utgått snop. Der henger det bare 14-15-16 åringer og de onanerer hyppig! Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! :hmm:

det er ikke alle 14-15-16 åringer som onanerer!

men jeg kjenner ikke noen...

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...