Thlom Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ble ikke mye av det som står her motbevist en eller annen gang av en eller annen på forumet? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ble ikke mye av det som står her motbevist en eller annen gang av en eller annen på forumet? jo egentlig men er gøy å lese den selv om det da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har fått den lista på kjedemail så alt for mange ganger Men jeg tror vi burde ta det litt med en klype salt.. Tror jeg da.. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Ble ikke mye av det som står her motbevist en eller annen gang av en eller annen på forumet? dostojevski hadde en lang post som motbeviste, urin man får i seg i svømme basseng påstaden http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1719060 Endret 22. mai 2004 av steffe Lenke til kommentar
kag Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Yes. Selvfølgelig kommer det noen som skal ta etter eller annet punktet å ombevise det. Mon tro hva behovet for det kommer hva. Kanskje det er det samme behovet som driver klagemurtråden. Nei da. Vi håner dem ikke. Vi bare hjelper dem!! (... point barrel to head.... blow out brainstem ...) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Gjør det egentlig noe at folk påpeker at slike ting ofte ikke stemmer i det hele tatt? De eneste som evt "rammes" av det, er jo bare de som gir utrykk for at de tror på det som blir sagt; (og da trekker jeg fra de som bare kødder) for så å bli konfrontert med fakta som bare beviser hvor dumme eller lettlurte de er Det skal jo alltid være noen som forteller at bonzaikitten er tøv. Burde vi stoppe de også? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Flere kvinner som har onanert og ikke vasket henda enn menn? Tvilsomt spør du meg. Lenke til kommentar
tøs Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 - I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og glemt å vaske hendene - I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene Hmm.. Har dette noe med at damer er mye kåter enn menn og leker med seg selv oftere? Eller er det rett og slett et nytt bevis på at gutter er mer renslige enn jenter? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det er vitenskapelig bevist at menn onanerer mer enn kvinner, og da kan man bare tenke seg alle hendene som har vært forskjellige plasser. Kiosken jeg er på hver dag har ei godteskål på bordet, og den er fylt med utgått snop. Der henger det bare 14-15-16 åringer og de onanerer hyppig! Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 juck ekkelt å tenke på det er fikk ikke så veldig lyst på frokost akuratt nå... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! Flasser penisen din? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! Flasser penisen din? Til tider ja...Hvis man onanerer hyppig vil det alltid løsne sm hudflak...huden "fornyer" seg hele tiden...den biologiske klokke er i gang Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! Flasser penisen din? Til tider ja...Hvis man onanerer hyppig vil det alltid løsne sm hudflak...huden "fornyer" seg hele tiden...den biologiske klokke er i gang Svar fra fagfolk Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Var mye urban legends på den lista da. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Tror fint lite på det meste av det som står på den listen.. I tilleg har du tatt det fra et kjedebrev Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Tror fint lite på det meste av det som står på den listen..I tilleg har du tatt det fra et kjedebrev Det er sikker noe her som ikke er sant! Men jeg tror at noe er det! Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Flere kvinner som har onanert og ikke vasket henda enn menn? Tvilsomt spør du meg. Kanskje det luktet reker når han skreiv det? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 12 kjønnshår i fast-food? uhm hokay! Må være en tviiiilsom sjappe... spesial krydder eller no. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Det er vitenskapelig bevist at menn onanerer mer enn kvinner, og da kan man bare tenke seg alle hendene som har vært forskjellige plasser. Kiosken jeg er på hver dag har ei godteskål på bordet, og den er fylt med utgått snop. Der henger det bare 14-15-16 åringer og de onanerer hyppig! Tenk hvor mange sæd-rester, penis-hudflak og svette det må være nedi der! det er ikke alle 14-15-16 åringer som onanerer! men jeg kjenner ikke noen... Endret 28. mai 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå