Joe DiMaggio Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 - Etter en time i et offentlig svømmebasseng har du fått i deg en halv liter urin - I løpet av en gjennomsnittlig i dag kommer du indirekte i kontakt med 15 peniser, f.eks. ved å ta i dørhåndtak - En gjennomsnittlig persons inntak av fast-food inneholder 12 kjønnshår - I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du ligger å sover - I løpet av ett år håndhilser du på 11 kvinner som nylig har onanert og glemt å vaske hendene - I løpet av ett år håndhilser du på 6 menn som nylig har onanert og glemt å vaske hendene - De fleste vasker ikke hendene i det hele tatt etter de har vært på toalettet. Tenk på det neste gang du spiser peanøtter fra skålen på bardisken - Under en gjennomsnittlig bryllupsmottagelse har du en hundredels sjanse for å smittes med munn-herpes fra noen av de andre gjestene - Du innånder daglig en liter av andre menneskers anale gasser - Tannleger anbefaler at man oppbevarer tannbørsten 2 meter unna toalettet for å unnvike partikler som "spres" når du trekker i do - Du tillbringer seks måneder av ditt liv på toalettet - Å bite negler er som å slikke toalettskålen ren Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel egentlig er dette bare i det minste laget for hva som skal til for å holde imunsystemet vårt ved like. Det er bevist at folk som lever i mer eller mindre bakteriefrie omgivelser mye lettere enn andre får allergier og sykdommer. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Det er jo ganske stygt! Ekelt og tenke på! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ugh! Dette er grunn nok til å holde seg inne, sier nå jeg.. *paranoid* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tja, dette var da hyggelig. Spesielt det der med en halv liter urin på bare en time i et offentlig svømmebasseng... Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg tenker tilbake da jeg var en del mindre og var mye i svømmehallen så drakk jeg vannet! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ugh! Dette er grunn nok til å holde seg inne, sier nå jeg.. *paranoid* det burde heller bli en grunn til å gå ut å møte folk slik at du ikke blir syk eller noe Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vasker altid henda etter do besøk jeg. Har ikke vert plaga av det før, så jeg ser ingen grunn til å begyne å ikke tørre ta på ting. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg tenker tilbake da jeg var en del mindre og var mye i svømmehallen så drakk jeg vannet! Spar meg. Du trenger ikke friske opp gode minner. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ugh! Dette er grunn nok til å holde seg inne, sier nå jeg.. *paranoid* det burde heller bli en grunn til å gå ut å møte folk slik at du ikke blir syk eller noe Du får det til å høres ut som jeg ALDRI er ute.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ugh! Dette er grunn nok til å holde seg inne, sier nå jeg.. *paranoid* det burde heller bli en grunn til å gå ut å møte folk slik at du ikke blir syk eller noe Du får det til å høres ut som jeg ALDRI er ute.. kanskje du ikke er det da? bare noen korte turer på tg og så inne resten av året Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 kanskje du ikke er det da?bare noen korte turer på tg og så inne resten av året Hehe! Det er iaffal det folk liker å tro! I skrivende stund skal jeg faktisk bort til naboen og farge håret hans rosa! (veddemål) ..og i forgårs var jeg ute og tok bilder av alt og ingenting.. Så, joda, jeg er ute stadig vekk, jeg! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 men har du på deg romdrakt da eller? med egen oksygenforsyning og alt Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 - I løpet av ett år svelger du 14 insekter mens du ligger å sover Ewww.... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vet dere at det på de fleste tastaturer i verden befinner seg flere bakterier enn på eierens toalett Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 men har du på deg romdrakt da eller? med egen oksygenforsyning og alt Jeg har sånn heldekkende boble! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Fy faen så ekkelt. Tror jeg bare må slutte å leve. Det er jo så ekkelt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Fy faen så ekkelt.Tror jeg bare må slutte å leve. Det er jo så ekkelt. Jepp. Du sier i alle fall mye dumt. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Slutt å trakasser meg din terrorist! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå