halvardm Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg vet at det er omtrent 1000 andre som har spurt om det, men jeg kan ikke finne noe ordentelig svar på dette.. Noen som vet om noen boter til 1.6 ? Jeg vil ikke ha svar som: "Jeg vet ikke" eller "Du kan jo prøve...." Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 NESL Bedre Boter enn det der finner man ikke Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 NESL Bedre Boter enn det der finner man ikke Synes ikke noe om de jeg, var litt for tamme Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvis du skal ha deg ordentlig boter så skaff deg Condition Zero. Det blir 1.6 med boter. De andre botene du eventuelt kan laste ned til 1.6 er uoffesielle, dumme, og som regel kjempelett. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 De på CZ er ganske bra i forhold til de som ligger ute på nett (uoffisielle). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hvor skal jeg legge de zbot'ene hen da?? får det ikke til å funke.. Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tror det finnes ca 100 tråder om det samme Men over til spørsmålet ditt: CS 1.6 Bots Bot'er til Counter-Strike 1.6. Unzip filene til X:\...\Steam\SteamApps\din@mail\counter-strike og les deretter zbot_command.txt for ingame-kommandoene. Lønner seg å lese litt vettu Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tror det finnes ca 100 tråder om det samme Men over til spørsmålet ditt: CS 1.6 Bots Bot'er til Counter-Strike 1.6. Unzip filene til X:\...\Steam\SteamApps\din@mail\counter-strike og les deretter zbot_command.txt for ingame-kommandoene. Lønner seg å lese litt vettu gjort alt det.. men det kommer bare unknown command i cs.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Er du sikker på at du har gjort alt rett? Prøv på nytt da... Det virka med meg med en gang.. Sikker på at du tok det på rett bruker(Hvis du har flere brukere) ? Og inn på cstrike der? Lenke til kommentar
Karate kid Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) HAr noen en link til zbot?? Kan de sende den linken plz?? edit:opps... trenger den ikke fant den selv Endret 23. mai 2004 av Karate kid Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ok, bra. For de som ikke finner ZBOT'ene som er veldig kule, sjekk her! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er du sikker på at du har gjort alt rett? Prøv på nytt da... Det virka med meg med en gang.. Sikker på at du tok det på rett bruker(Hvis du har flere brukere) ? Og inn på cstrike der? hvem mappe skal de ligge i? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 får bare bot_add: Unknown command og bot_add_t: Unknown Command. og det er rart..får den help-menyen er byttet ut med zbot..og de fungerer fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 NESL Bedre Boter enn det der finner man ikke Du er klar over at det er zBots og ikke NESL-bots? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå