_Xander Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Satt og surfa og kom over denne artikkelen. Jeg tror det kan bli en fin telefon, men er det noen som har noen sider som gir mere info om den? Hadde vært kjekt å finne ut mer.. Endret 22. mai 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Her står det ganske mye. Var ikke akkurat så pen telefon da... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg synes den var litt stilig jeg... Men måtte vel ha lakkert den litt... For fargen var litt kjip.. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tipper den kommer i flere farger.... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 amobil.no har kommet med en artikkel om den også Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 En 6600 med megapixel og 3G... Mojjo..! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 HAr settt den før...Minner så alt for mye på en 3660! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg synes den var litt stilig jeg... Men måtte vel ha lakkert den litt... For fargen var litt kjip.. Går litt off topic nå, men fikk du lakkert P800'en din? Post gjerne bilder Ang den nye nokiaen så ser den stilig ut den, men de kommer nok mer snadder telefoner enn den i løpet av året. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 har fått lakkert alle de blå delene unntatt det blå på siden.. :)men sliter litt med den nå, dekseldelen over skjermen var limt på, så jeg må lime den på på nytt, men har ikke skikkelig lim. Må vel kjøpe modellbyggelim, for skikkelig superlim "etser" plastikken, ihvertfall det jeg prøvde så vidt.. Skal poste bilder når jeg har funnet en smart måte å få lakkert resten på + limt på den ene delen... Vurderer også å kjøpe ett ekstra deksel for så å få Teleservice i oslo til å sette det på for meg, da mister jeg ikke garantien trur jeg.. ?! Men litt kjipt å må lakkere igjen.. Men da har jeg erfaringen.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) På hobbyshopper får du jo kjøpt sånn "modell lim" for plastikk fly og plastikk biler (selvsagt små biler, tenker ikke på en hviss norsk el-bil; Think:p) Slikt lim er perfekt, men det tørker tregt og er dårlig imot hvisse materialer. Super lim er også bra, visse typer etser ikke vekk ting slik som du sier... - tilbake til topic: Denne modellen har allerede blitt diskutert i 2-3 tråder søk og du vil finne mer Endret 23. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå