Gå til innhold

No more iriver igp-100 i norge?

Anbefalte innlegg

Bare lurer på en ting, sluttes iriver igp-100 å produseres? Hadde tenkt å kjøpe den fra komplett i disse dager, men ser den er fjernet fra sidene deres. Tok en tur innom prisguiden her på hw, og fant ut at det er bare noen få norske nettbutikker som selger den. Hvorfor? Ser ut til at jeg heller kjøper Muvo2 1,5GB...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, blir ikke ipod (mini).. for det første for dyr og jeg trenger ikke 4gb.. og så er vel en igp-100 litt hendigere å ha i lomma. Men back to topic.. noen som vet om de har slutta å ta inn igp-100 til norge?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet så er denne modellen på vei ut av produksjon, om den ikke alt er avsluttet. Tror det står mer på iriver's hjemmesider.

Kjøpte nylig denne modellen fra komplett, men det var noe galt med den. Lurer på om jeg får tilbake en ny nå som de ikke har fler... :hmm:

Edit: Link.

Endret av abaddon
Lenke til kommentar

Denne modellen er som tidligere sagt på vei ut av produksjon, det betyr vel at få, om ingen, webshopper har den. Hva med storebroren, lgp-120, med 20Gb? Denne ligger vel på rundt 3400, har selv tenkt å kjøpe den før jeg skal inn i militæret nå i sommer. Den ser rimelig heftig ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...