Gå til innhold

Klikk pc, kanskje virus?

Anbefalte innlegg

Jah, det har rabla helt for pc'en min i det siste. Den låser seg i fullskjerm programm osv.. og nå begynner det og skje oftere og oftere, nå får jeg ikke starta det en gang neten ikke :O HAr fin cpu temp osv også.. :yes:

Så kikka jeg på "Prosseser" så så jeg noe som het "lsass.exe" :no: så lurte jeg på om det var derre sasser skiten. Og ossen jeg får fjerna visst det er .

JEg har win2k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

had du sjekket maskinen for virus siden du frykter du kan ha virus?

annbefaler at du prøver en av de gratis online-scannerene man kan finne på nettet da mange virus har den funksjonalitetet at den kobler ut/ødlegger eksisterende AV programvare

viss du ikke har AV så kan Avast! Antivirus fra Awill software være ett godt gratis alternativ.

Lenke til kommentar

AMD eller Intel?

spiller egentelig ikke noen rolle, dagens cpu'er tåler 50c i daglig bruk, ikke før den bikker 70c begynner det å bli farlig hett for cpu'en.

50c.. er det under maks last eller idle btw? viss det er idle så kan man nesten regne med 60+ under maks last i lengre perioder og da bør man nesten se litt på kjøleløsning og evt. utbedre den

Lenke til kommentar

Hehe, fant ut at je ghadde 91 virus på pc'en, og det ser ut til at 1 virus har laga 91 virus :S tok og satt dem i karantene og sletta dem.. så det. Så tok jeg og resatte bios, så nå har jeg det vanlige ca 33 på idle

Edit: Nå fant jeg det ut tror jeg, fant ei fil i system32 mappa. den heter cmd32.exe, får ikke til og slette den. Heller ikke med antivirusen.. :no:

Help :scared: W32.Kwbot.C.Worm var visst denne dritten je ghar fått, vet ikke ossen jeg fjernern! :cry:

Ok, jeg har funnet løsningen. I tilfelle noen andre får bruk for og fjerne.

Først starter du pc'en i sikkermodus, scanner pc'en for virus i windowsmappa. Så søker du etter cmd32 i "Søk etter filer" tingen så sletter du fila. Wolla, nå skal det være gjort.

Endret av Leetrune
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...