qdos Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er dette den samme butikken? Ser at prisene, lagerbeholdning og antatt ankomsttid for utestående produkter er den samme. Telefonnummer 33 29 34 00 og 33 29 31 50 tyder også på at det ikke er lang avstand... Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kan godt være at de har samme lager.... mange nettbutikker ligger på samme sted. Bl.a mpx, Komplett.no ... psdata.... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er dette den samme butikken? Ser at prisene, lagerbeholdning og antatt ankomsttid for utestående produkter er den samme. Telefonnummer 33 29 34 00 og 33 29 31 50 tyder også på at det ikke er lang avstand... Ja! Xpress Digital (XD) og Micro Parts Xpress (MPX) har sine kontorer på Torp IT utenfor Sandefjord. Begge firmaene er underlagt WEB Distribusjon AS og har samme organisasjonsnummer og adresse. Xd.no er rettet mot den digitale "bildeverden", mens Mpx.no er rettet mot "dataverden". XD's kundesenter og adresse Mpx's kundesenter og adresse Lenke til kommentar
fizk Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Er dette den samme butikken? Ser at prisene, lagerbeholdning og antatt ankomsttid for utestående produkter er den samme. Telefonnummer 33 29 34 00 og 33 29 31 50 tyder også på at det ikke er lang avstand... Stemmer at det er samme firma. Min mening er at dette er et veldig useriøst firma. Bestilte noe utstyr fra dem for en stund siden via websiden deres. De klarte å splitte opp ordren (enda jeg hadde krysset av at den ikke skulle det), og det medførte en del ekstra portoutgifter for meg. Jeg fikk noe utstyr som som ikke var iht. til spesifikasjonene (ringte før bestilling, snakket med selger), og måtte returnere dette. Enda mere portoutgifter. Fikk til slutt utstyr som var defekt og måtte returneres, enda mere portoutgifter. Dette har så klart resultert i at jeg aldri vil benytte meg av dette firma. Lenke til kommentar
kai_frode Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 At de er useriøse vil jeg ikke si. Både XD og MPX har eksistert flere år. Jeg har handlet av begge flere ganger, og er fornøyd. Fikk et Sandisk CF kort som ikke virket en gang, ringte kundeservice, snakket med en hyggelig medarbeider, og fikk nytt kort i posten etter et par dager. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) Bestrider selvsagt ikke erfaringen din, men selv er jeg kjempefornøyd både med MPX og XD. Og jeg har handlet mye hos dem. Edit: Det snek seg inn en annen kommentar før jeg fikk sendt denne, min kommentar gjelder erfaringene til fizk. Endret 28. mai 2004 av Dykkern Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Er dette den samme butikken? Ser at prisene, lagerbeholdning og antatt ankomsttid for utestående produkter er den samme. Telefonnummer 33 29 34 00 og 33 29 31 50 tyder også på at det ikke er lang avstand... Stemmer at det er samme firma. Min mening er at dette er et veldig useriøst firma. Bestilte noe utstyr fra dem for en stund siden via websiden deres. De klarte å splitte opp ordren (enda jeg hadde krysset av at den ikke skulle det), og det medførte en del ekstra portoutgifter for meg. Jeg fikk noe utstyr som som ikke var iht. til spesifikasjonene (ringte før bestilling, snakket med selger), og måtte returnere dette. Enda mere portoutgifter. Fikk til slutt utstyr som var defekt og måtte returneres, enda mere portoutgifter. Dette har så klart resultert i at jeg aldri vil benytte meg av dette firma. Hmm.. useriøst? - Har bestilt mange ganger hoss begge firmaene, og har ALDRI hatt noen problemer, det eneste jeg synes kanskje er litt kipt at hvis de ikke har en vare inne på lageret kan det ofte ta litt for lang tid! Innsending av vare: Hvis det er en defektet vare og det er enten MPX eller XD en feil er det vel dem som betaler portoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå