pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 DET ER MEG! Faren min har sjokkere! Jeg har arva det av han!!! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tror noen jeg greier og skjære ut et 11mm hull i en flaske? Kan kanskje prøve meg med dremelen da! Er ikke så flink ennå Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Faren min har sjokkere! Sjokkere? Hva i all verden betyr det? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 tykkere tror jeg han mener å si på dialekt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Faren min har sjokkere! Sjokkere? Hva i all verden betyr det? [Enda mere offtopic] Fra ordbok; "sjokkere, sjokke´re v2 (fra fr, fra nederl el. eng. 'støte') vekke anstøt, opprøre, støte hans oppførsel sjokkerte oss / bli sjokkert over noe". [/Enda mere offtopic] Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ok.. bare litt grammatikkfeil Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tror noen jeg greier og skjære ut et 11mm hull i en flaske? Kan kanskje prøve meg med dremelen da! Er ikke så flink ennå Hahahaha, du klarer nok å bore et 11 mm hull... men ikke med dremel nei Bruk en vanlig drill du Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bilder for faen. Detta ekke no worklog. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Gå å legg deg a S_A_Phoenix ! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bilder for faen. Detta ekke no worklog. Er egentlig litt enig... Står også under reglene: Ingen bilder = ingen worklog. Men ikke mas på han, går ikke fortere av den grunn... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Knallstilig prosjekt, det skal du ha ... Faktisk fått litt inspirasjon til å modde pcen min og. Har ei gammal horv av en p166 ståendes... Samler jo stort sett bare støv. Hadde jo vært stilig å lage en toppmodda steinalderpc... hehe. Men, ja, det var jo det jeg skulle si: Jeg skjønner ikke hvorfor dere driver og kicker på at han trykker litt leif iblant? Jeg har da sett mange som er mye eldre enn han og har mye værre språk, uten at de gjør noe dårligere arbeid eller lager kjedelige worklogs av den grunn. Tenk dere litt om, og finn fram ei gammal norskbok fra sjette(?) klasse... Dette er en worklog, ikke en flamekonkurranse!! behave!! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tøft! Har fulgt med ei stund. Ikke bry deg om de som sier "faen" bare fordi bilder kommer litt seint, men det kunne vært lurt å: 1 Tenke gjennom litt (spørre i forumet) og ikke starte workloggen før du var godt i gang med kanskje blokka, med noen bilder. 2 Ikke ha flere poster etterhverandre. (Han har flere innlegg en meg arg!) Du var uheldig som fikk workloggen klussa enda mer til med alders og useriøse innlegg diskusjon. Lykke til videre med prosjektet og som medlem av forumet! :-) Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Har snakka med han som skulle skaffe meg blokka fra jobben. Han hadde ikke 50x50cm 10mm tykkelse i blokk. Men han hadde kanskje en rund plate i 10mm tykkelse (Den er av messing, kjøler nesten like bra som kobber eller leder varme nesten like bra som kobber) For se om jeg får noe i morgen. Men nå skal jeg legge meg! hehe EDIT: ZZZZZZZZZ S-N-O-R-K ZZZZZZZZZ Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har fått hjem cameraet Blir bilder seinere i dag av tanken min. Vet ikke om jeg får limt på nipplene i dag men for se Tar uansett bilde av tanken (Lenge siden update ) Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Som sagt jeg går jo på trening på Randaberg MC klubb, i dag er det mekke dag så kan sikkert fått gjordt noe der Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Her er en liten update ( Endelig ) Tank uten nippler (Klar til nippler): Tank uten nippler Tank med nippler (Nipplene er ikke limt fast og er for lange, de skal kuttes i dag tror jeg): Tanken med nippler Vet ikke om jeg får limt noe på Randaberg MC klubb i dag. For se om de i det hele tatt har epoxy Men hva synest dere om tanken? Endret 8. juni 2004 av pcgutten Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 ikke dårlig.. bare en tanke.. hvorfor tok du ikke en nippel over den andre.. in på toppen og få vekk luft bobler og ut igjen på bunn (hvor det også er kaldest) uten bobler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg