pcgutten Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Skal jobbe litt med blokka senere i dag. Tror jeg får gratis kobber 2 plater i 10mm tykkelse Så gjenstår bare plexien! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 Har snakka med faren min. Han skulle kappe noe for meg i morgen med vinkesliperen. For ikke bruke så store verktøyer jeg Hehe, men han kan jo gjøre det... Samma for meg bare det blir kappa Lenke til kommentar
Captain Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hehe, kult det Skulle gjerne sett noen bilder når det er ferdig. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Hehe, kult det Skulle gjerne sett noen bilder når det er ferdig. Jepp, bilder er bra Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Tar sannsynligivs camera hjem til moren min, og begynner og lage tank. Kan sikkert legge inn noen bilder da! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Kan ikke gå opp til faren min i dag for jeg har besøk for ta det i morgen Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) pcgutten: Jeg synes du poster litt mye her, særlig ubrukelig informasjon. En worklog burde heller inneholde bilder og informasjon om selve arbeidet, og ikke bare være en arena for å få mange på postcount. Kan ikke gå opp til faren min i dag for jeg har besøk for ta det i morgen Sånne ting kan du bare oppsummere i èn post når du har fått arbeidet videre. Endret 30. mai 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg for min del synes nå det er helt greit at han poster så mye han bare vil i sin egen worklog. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Jeg for min del synes nå det er helt greit at han poster så mye han bare vil i sin egen worklog. Ja det er jo det ,men jeg bare syntes det virket som et forsøk på å få så mange posts som mulig i workloggen for å få høyere postcount.. sett noen som har gjort noe sånt før.. hvis det var det så synes jeg det blir tåpelig.. men er vel bare meg som er litt over-mistenksom idag.. Endret 30. mai 2004 av dimdal Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Hehe, Jeg er ikke på jakt etter og få mye svar, men jeg sa i går rund 11tia at jeg hadde snakka med faren min og sagt at jeg skulle opp. Men kunne ikke alikevel i dag for jeg har besøk Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Han har jo forklart hvorfor han ikke kommer med flere bilder akkurat nå, gi han litt tid Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 FAEN! Jeg kan ikke gjøre en dritt før jeg har fått kobberen. Eller jo.. Kan altids lage tanken, men det tar jeg på onsdag... Tar bilder også da. Men noen som vet om en pumpe som er billig med 12mm slange utgang? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 [url="http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3/default.asp?wwwalias=3dfxcool&gid=16&subgid=1"]her[/url] Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Når jeg får kobberen skal jeg begynne slik at jeg legger en kobber plate nederst og legger plexi opperst. Det skal ikke være maze i plexien bare et hull til nippelen. Mazen skal være i kobberet. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Kan ikke folk slutte å mase på at han ikke har update... Det er da ikke hastverk som er tingen, bare det blir et bra resultat? Stå på Endret 31. mai 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Ja, håper på at det blir et bra resultat. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg er enig, ikke mas på gutten. Synes han gjør en bra jobb til å bare være 11 år. Og det er ikke altid han kan jobbe med prosjekte. Trur gutten gjør det han kan for å få oppdatert. Hørers ut som at dette blir bra, lykke til videre. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hihi, dette var litt morro... Følger med vøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg