Thel Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg synes det er bra at de nye generasjonene lærer data tidlig! Store deler av verden styres jo nesten så å si av maskiner nå, da trenger vi folk som kan styre maskinene;) Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg synes det er bra at de nye generasjonene lærer data tidlig! Store deler av verden styres jo nesten så å si av maskiner nå, da trenger vi folk som kan styre maskinene;) Som f.eks. meg Er 12år Startet her på forumet 17/11/2002 og da var jeg ganske amatør Endret 19. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Hehe, Jeg har msn ja: [email protected] Men når det gjaldt den pumpa, jeg kan altids hente den på postkontoret. Men hvor mye for jeg i porto da? Og hvor mye koster det her da? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg synes det er bra at de nye generasjonene lærer data tidlig! Store deler av verden styres jo nesten så å si av maskiner nå, da trenger vi folk som kan styre maskinene;) Som f.eks. meg Er 12år Startet her på forumet 17/11/2002 og da var jeg ganske amatør er 14, har hengt her siden desember 03.. da var jeg 13 Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Jaja, nå handler ikke denne posten om når vi starta på forumet fra nå av On-Topic! Har enda ikke fått tak i silikon Men kanskje jeg får tak i i dag. da blir jeg glad. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Her er et bilde av det samme ovenfra: På dette bildet ser dere at det ene hullet er helt ute i kanten, så jeg får ikke noe skrue der. Hva kan jeg gjøre der? Noen forslag? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Wohoo! Har fått tak i silikon og sprøyta det rundt og skrudde igjen. Kommer med en mini update senere i dag! NB: Blokka ser sikkert litt grisete ut da, skal pusse den en eller annen gang Men har mista tanken og nipplene så må se hva jeg får til. Men han jeg fikk låne en silikon tube sa at det fantes en ekstrem lim som heter Pl 400 eller noe sånt? Hva er navnet og hvor får man kjøpt denne? pcgutten Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 for og være erlig så hadde jeg ikke turt at du hadde pakka den metalbiten oppi pcen min men stå på ! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Limet heter PL 400, og du får det vel på de fleste byggevareforetninger. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Okei, ble ikke noe mini update i dag.. Sorry Skal få den mini updaten inn i morgen! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 for og være erlig så hadde jeg ikke turt at du hadde pakka den metalbiten oppi pcen min men stå på ! Kan du si meg hva som er så gale med den blokka? synes det er ganske bra gjordt av meg jeg.. Og hvorfor skulle jeg ikke sette den i maskinen. Dette er hardware man kan finne på dynga visst man trenger det Og det er akkuratt det jeg gjør. Henter gamle ting på dynga og ser hva jeg gjør med de. Akkuratt nå er det vannkjøling. Men nå er det nok for kvelden klokka er jo 11... Har vært på besøk... pcgutten Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Burde du ikke ha 4 skruehull i blokken, blir jevnere press da. Det V sporet fikser du da lett, er bare å bruke en liten drill og en dremel med grov pussestein. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Tenkte det skulle være sånt Ja, jeg skal ha 4 skruer de ligger på rommet men jeg har ikke borr til og borre hull med så det får jeg gjøre på onsdag. Kommer med mini-updaten senere i dag! Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Mini-Update! Her har blokke fått silikon på seg. (Det er ikke lett og se silikonen) Jeg vet at bildet ble litt uklart, det var fordi jeg zoomet det meste som går an Det er også vanskelig og se silikonen. Men jeg skal borre 2 hull til og sette inn 2 skruer. En eller annen plass i kanalen har det lagt seg et lag med sillikon slik at vannet ikke kan renne lett igjennom. Men når jeg får limt på nippelen og tester flowen skrur jeg hage slangen på fullt og det vil nok komme ut ! Ja jeg sa jo at det kom til og bli en mini-update Så det er ikke så mye mere og si. pcgutten Endret 21. juni 2004 av pcgutten Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Så at bildet ble litt stort, er det greit med bare dette bildet? Det er for jeg har zoomet det så mye inn Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 hvorfor er det silicon i det ene hullet ? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Så at bildet ble litt stort, er det greit med bare dette bildet? Det er for jeg har zoomet det så mye inn Så du kan ikke gjøre bildene litt mindre da? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg vet ikke hvordan man resizer de Så kanskje du kan si hvordan jeg gjør det så kan jeg fikse det Diablito: Det er ikke silikon nedi hullet. Det bare ser ut som det, hehe jeg sa bildene var uklare. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Hehe... Angående vernebriller ville jeg anbefale det sterkt... Når jeg var liten løp jeg nemlig bort til faren min som holdt på med vinkelsliper å badet ansiktet mitt i glødende metallbiter. Utrolig nok fikk jeg det bare i det ene øyet, og måtte til en øyespesialist som pirka i vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg