Diablito2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hmz.. hvor er går vannet i blokka ? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2004 Kan ikke vise kanalen for jeg har limt bitene i sammen. Sorry.. Tenkte ikke på det... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Btw, hvorfor sitte ved PCen når Frankrike - Kroatia går på TV Fordi dama har okkupert TV'n min Og jeg må ta til takke med 14"'eren som står ved siden av pc'en.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Her er et bilde av den nye blokken under: Hva synes dere om den nye blokken min? Og jeg har limt bitene sammen med limpistol så vet ikke om det smelter når blokka blir varm. Noen som har erfaring med det? Jeg kan ikke teste blokka før jeg har fått tak i epoxy lim. Kan bruke limpistol visst dette ikke smelter som sagt før... pcgutten Hmm.. viss det blir dårlig med lim så er vel lodding bedre? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hmm.. viss det blir dårlig med lim så er vel lodding bedre? lodde aluminium ? haha.. det krever litt annet utstyr enn det de selger på bil/clas Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 hehe..oyy... Limpistol??? av den typen som varmer limet???? (limet er slike små runde staver??) kjøp deg da en tube silikon eller to...og isoler hele maskina di.... Trur ikke jeg ville ha stolt på det limet... (dersom det er det limet jeg trur det er) Da ville jeg evt heller ha prøvd araldit eller lynlim....Acrylcyano eller hva lynlim heter. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Smeltelim er vel ikke akkurat det beste å bruke. Vedheften er så som så, så lekkasjer er nær......... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Kan ikje du teikne kor du har laga spora i blokka da? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 ikke bruk varmepistollim! jobba som snekker hjemme hos en kar som liksom skulle være møbelsnekker.. han hadde limt omtrent alt inventaret sitt med limpistol.. møblementet falt bokstavlig talt fra hverandre rundt oss.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 som søstera mi det men ho er ikke snekker da Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Ok, skal skaffe meg epoxy lim da! Håper det er bedre og bruke. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Du burde bruke skruer og muttere til å holde det sammen + en slags pakning, gummimatte for eksempel. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Snekker'n Hva er neopren? Jeg har kanskje litt silikon jeg kan sprøyte rundt og klemme igjen med muttrer og skruer. pcgutten Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Limpistol fungerer ikke sammen med vann..... Da løsner limet fra flatene. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Hehe, fant ut det i går når jeg skulle sjekke om den var tett Da kunne man se at det dryppte dråper av den Så limpistol går nok ikke nei! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hmm.. viss det blir dårlig med lim så er vel lodding bedre? lodde aluminium ? haha.. det krever litt annet utstyr enn det de selger på bil/clas Whooops.. Aluminum detta ja Da funker lodding dårlig Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Neopren er et "stoff" som bla vadebukser og dykkerdrakter lages av ,dette får du kjøpt på sportsforretninger da de som regel har slike små biter som selges for å lappe draktene med . Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg bruker heller "fugemasse (Silikon) Det kan jeg få kjøpt på nærmeste cOOp obs bygg butikk. Det er noen kilometer fra huset mitt pcguttem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg