Boralis Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 tja ,personelig trur jeg han er 11 år, har snakka litt med han på MSN, ikke at det beviser noe men han virker oppriktig . Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Morsomste tråden jeg har lest på lenge helt utrolig at folk går på denne Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Ok ijerko skal ta bilde av meg og flaska i dag, kan også lage litt reklame av trekabinettet jeg lager Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Hei igjen! Jeg har skaffet meg 2 aluminiumsbiter på 50x50 lange og 10mm tykke. Skal borre kanal i de i dag tror jeg Skal ta bilder ja! pcgutten Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Skulker du skolen i dag . :-) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 han er jo 11...Slutter tiiidlig da vet du *mimre* Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Nei.. Dette er siste gym dag før sommerferien så vi slutta 13:30 Kunnne jeg gasse på hjem og skru på pcen, og gå på www.overklokking.no / www.hw.no og si at jeg hadde fått blokka og det Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Hehe.. Kan sikkert ta 1 bilde av bitene nå? Skal jeg? Dere bestemmer Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Tja.. tenkte alle ville ha bilder så bare slenger de inn med en gang ! Endret 14. juni 2004 av pcgutten Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det ser bedre ut en den forje blokka, de kan bli bra kjøling. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Skal lage kanal i den ene og hull i den andre. Setter nipplelen nedi og limer fast. Etterpå skal jeg finne fire tynne skruer og stramme blokkene inntil hverandre.. Visst blokka ikke blir tett da må jeg bruke fugemasse. Så jeg får se hvordan det blir For ikke borret i dag... kom meg ikke ut til RMK i dag så jeg kan ikke borre Men tror jeg skal ut i morgen, og da kan jeg borre Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Noen som har forslag til hvor tykk borr jeg skal bruke når jeg skal lage kanal? Har 12mm nippler. Så den kan vel være rundt 9 - 10mm tykk når jeg borrer? Hva sier dere? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hvis blokkene er 10mm tykke må du ikke finne på å bruke større borr en 8mm (og det er hvis du er god til å borre) mellom 6 og 8 mm borr anbefaler jeg Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Ok.. Da bruker jeg 8mm borr, er nå sånn litt god til og borre hehe.. Men skal nok få det til. Satser på og borre i morgen! Visst jeg får borra i morgen (Tirsdag) legger jeg inn en update på onsdag Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Iom at du bare er 11 år, så bør du være jøvli forsiktig når du borrer. Kan lett kjøre seg, og da denger den.. Spesielt ved kobberboring. Mm du hadde tilgang på "fastspente" saker? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jau... Kauder har nokk rett. Du burde få litt hjelp av noen litt eldre, bare sån for sikkerheta. Men gleder meg til å se hvordan det blir når du har borret den ferdig. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 hvis du får tilgang til en søyleborremaskin og ei skrutvinne. så setter du aluminiumen fast og borrer helt rett, hele veien (bare et tips, pga når du da borrer med 8mm borr så har du ___bare___ 1mm på hver side) jeg håper jeg har forstått deg rett med at du skal borre inn i blokka fra siden Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Om dere har trodd blokka er 10mm lang!? Den er 50mm lang ver vei.. hehe.. Men jeg tror jeg skal bruke en søyleborr som det heter (Vet at det ikke er håndborr) Det er en sånn stor maskin. Har en sånn greie som fester tingen du skal borre i ja! Den står der ute. Så jeg får se, vet ikke om jeg kommer meg ut til Randanerg engang... Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 BAD NEWS! Hei! Jeg har dårlige nyheter Jeg kom meg ikke til Randaberg så jeg fikk ikke borret. Men når jeg borret hjemme med drillen knakk 6mm borren Så jeg kan ikke gjøre noe på en stund. Kanskje i morgen at jeg får borre da, da er jeg hos far og han har en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg