majuz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg har følgende maskin: Abit KV8-MAX3 Powercoler 9800pro AMD athlon 64 3200+ Corsair XMS TWINX PRO3200LL 1024MB Kit w/two matched CMX512-3200LLPRO DIMMs MSI DVD-brenner IDE DR8-A2, Sort, Retail DVD+R/+RW og DVD-R/-RW WD raptor 36,5 giga som OS`disk jeg kjører nå bare med en av ram brikkene... pcen min klikker hele tiden.. skjermen stopper helt opp!!!! er det skjermkort driveren??? jeg kjører den RAM brikka på ddr 333 nå for og prøve det men det samme skjer nå også... hva er det som kan være galt?? måtte skrive fort før maskinen klikket derfor manglende informasjon Lenke til kommentar
majuz Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) prøvde og instalere windows på vanlig IDE disk men pcen klikka under instalasjonen... fins det et program jeg kan prøve for og sjekke stabilteten på pcen??? Endret 22. mai 2004 av majuz Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Du som har postet påpass med innlegg på forumet vårt bør vite bedre enn å lage emnefelt som heter hjelp, som ikke sier noenting om hva tråden handler om. Lag en ty tråd med bedre emnefelt så vil du nok få mer hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg