jalleks Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Wow... Den var jo gigantisk da, neppe at jeg skal ha den hvertfall! Jeg som synes at P800 var ganske klumpete Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Z1010 = K700 + 3G-funksjoner + Minnekort + ekstremt stor og tung 3g har du ingen bruk for her i landet. Kjøp deg heller K700 hvis du er forelska i innmaten til Z1010. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 arehei du glemte å nevne at den har to kameraer! Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 arehei du glemte å nevne at den har to kameraer! nei, glemte det ikke. Nevnte det med vilje ikke siden jeg regnet det som en 3g-funksjon. Det eneste man bruker innerste kameraet til er videosamtaler, altså en 3g-funksjon. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 arehei du glemte å nevne at den har to kameraer! nei, glemte det ikke. Nevnte det med vilje ikke siden jeg regnet det som en 3g-funksjon. Det eneste man bruker innerste kameraet til er videosamtaler, altså en 3g-funksjon. Nei det er det ikke. Det innerste (og ytterste) kameraet kan brukes til å filme med, for deretter å sende videoen med MMS over GPRS til en annen telefon eller e-post. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg villa ha kjøpt den for 3k,uansett om det ikke er 3G i Norge og at det er stor og tung.Man får jo en mobil som ingen har i norge,en som skiller seg ut i mengden.Ja,jeg mener det er verdt 3k Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Wow... Den var jo gigantisk da, neppe at jeg skal ha den hvertfall! Jeg som synes at P800 var ganske klumpete Utrolig hva et google søk på "z1010" bringer... Men det kan være lurt å kjøpe den for å selge den, mange som kan ha interesse for en skikelig 3g telefon. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kjøp den for 3k også selger du litt dyrere like etter å ha kjøpt om du angrer Sikkert mange her som kan kjøpe fra deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå