Vooon Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Hmm... jeg har sett en 'trainer', er usikker på om det er en form for cheat? Ellers er det nærmeste jeg har kommet noe som ligner cheat 'baserapers' med M60 L.A.W og svigemora til naboen. Og drittunger som skyter etter deg når du tar fly eller heli. Baseraping i BFV er langt fra juks, vil heller ikke kalle det feigt men en grei taktikk. For i motsettning til BF1942 er det mulig å ta main fra motstanderen. Pr definisjon er vel spawnraping: å angripe et flagg du ikke kan ta. Når spawnraping oppstår i BFV så kan du spawne en annen plass, om du ikke har noen andre flagg å spawne på, så har du kun deg selv å takke, da har du og dine medsoldater gjort en elendig jobb. Joda, sant det - jeg tenkte mer på utagbare baser i Flaming Dart ol. Kan ta basene på flaming dart også, bomber du bort tårnene så spawner ikke fly og choppers der. Var ikke klar over det. Hmm... Er forsåvidt enig det du sier om at lagkamerater gjør en dårlig jobb - det er altfor mange som gjør mye rart. Særlig på Vietnam siden. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm... jeg har sett en 'trainer', er usikker på om det er en form for cheat? Ellers er det nærmeste jeg har kommet noe som ligner cheat 'baserapers' med M60 L.A.W og svigemora til naboen. Og drittunger som skyter etter deg når du tar fly eller heli. Baseraping i BFV er langt fra juks, vil heller ikke kalle det feigt men en grei taktikk. For i motsettning til BF1942 er det mulig å ta main fra motstanderen. Pr definisjon er vel spawnraping: å angripe et flagg du ikke kan ta. Når spawnraping oppstår i BFV så kan du spawne en annen plass, om du ikke har noen andre flagg å spawne på, så har du kun deg selv å takke, da har du og dine medsoldater gjort en elendig jobb. Ja, dette vet vi vel ALT om Lenke til kommentar
zaico Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm... jeg har sett en 'trainer', er usikker på om det er en form for cheat? Ellers er det nærmeste jeg har kommet noe som ligner cheat 'baserapers' med M60 L.A.W og svigemora til naboen. Og drittunger som skyter etter deg når du tar fly eller heli. Baseraping i BFV er langt fra juks, vil heller ikke kalle det feigt men en grei taktikk. For i motsettning til BF1942 er det mulig å ta main fra motstanderen. Pr definisjon er vel spawnraping: å angripe et flagg du ikke kan ta. Når spawnraping oppstår i BFV så kan du spawne en annen plass, om du ikke har noen andre flagg å spawne på, så har du kun deg selv å takke, da har du og dine medsoldater gjort en elendig jobb. Ja, dette vet vi vel ALT om Vi er vel det nærmeste du kommer ekspertise på det området, etter å ha hørt 300 forskjellige meninger om hva som er og ikke er baseraping Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ta feks Hastings. For at NVA skal kunne leke på dette mappet må Mi-8'ene ha kontroll på Heuy'ene. Dette kan gjøres på to måter. Rape US mainbase eller stjele Heuy'ene. Helt legitim taktikk i mine øyne. Jævli surt å bli rapa, men thats life. Er mange måter å komme seg ut av en rape på.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå