Gå til innhold

GTA: VC ta tanksen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg fant ut igår, det er ikke lurt å glemme å kjøpe våpen før man tar oppdraget. Helst noe mere treffsikkert enn Uzi. Må kunne ta han ned på ett skudd ellers blir du most på veien bort til tanksen.

Nettopp installert spillet pånytt, over ett år siden sist, blir som et helt nytt spill :) Har glemt alle oppdragene og hvor alt ligger i byen.

Edit: hvis du bare følger etter dem, stopper hele kolonnen utenfor en smultringsjappe og går inn der :) Så er det bare å rappe tanksen og kjøre avgårde. Evt kan du skyte på selve tanksen, da kommer de inni ut, og du kan hoppe inn. Siste alternativ er vel å drepe ALLE soldatene, men det blir ufattelig vanskelig, spesiellt siden dette er tidlig i spillet og man ikke har de største våpnene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jau, default setup er opp/ned knappene lagt til 9 og 6 på nummertastene.

Altfor knotete, remap dem nærmere WASD så går det lett. Kan gå opp på bakhjulet på motorsykler med 9 også..bruker dem til alle flygende kjøretøyene så du bør lære dem..du får eget helikopter på basen din langt ute i spillet så :)

Lenke til kommentar
Et annet oppdrag som er litt vanskelig er når du skal styre et slags minihelikopter for å legge på plass sprengstoff.

Er det noen som kan alle knappene som man må bruke på dette oppdraget?

Jau, default setup er opp/ned knappene lagt til 9 og 6 på nummertastene.

Altfor knotete, remap dem nærmere WASD så går det lett. Kan gå opp på bakhjulet på motorsykler med 9 også..bruker dem til alle flygende kjøretøyene så du bør lære dem..du får eget helikopter på basen din langt ute i spillet så

Jeg har MS IntelliMouse 3.0, og der bruker jeg side knappene for å styre frem og tilbake, så svinger jeg, og flyr opp og ned med: qweasd. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...