Belisarius Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skal utføre et oppdrag for Colonel Cruz og han vil at jeg skal få tak i en tanks som kjører igjennom byen. Men jeg får det ikke til . Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
magnuso Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Skyt soldaten som sitter i luka på toppen av tanksen. Spring kjapt til tanksen og overta den. Så kan moroa begynnne, siden du er omtrent udødelig når du kjører tanksen. Lykke til da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Som jeg fant ut igår, det er ikke lurt å glemme å kjøpe våpen før man tar oppdraget. Helst noe mere treffsikkert enn Uzi. Må kunne ta han ned på ett skudd ellers blir du most på veien bort til tanksen. Nettopp installert spillet pånytt, over ett år siden sist, blir som et helt nytt spill Har glemt alle oppdragene og hvor alt ligger i byen. Edit: hvis du bare følger etter dem, stopper hele kolonnen utenfor en smultringsjappe og går inn der Så er det bare å rappe tanksen og kjøre avgårde. Evt kan du skyte på selve tanksen, da kommer de inni ut, og du kan hoppe inn. Siste alternativ er vel å drepe ALLE soldatene, men det blir ufattelig vanskelig, spesiellt siden dette er tidlig i spillet og man ikke har de største våpnene. Endret 22. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Et annet oppdrag som er litt vanskelig er når du skal styre et slags minihelikopter for å legge på plass sprengstoff. Er det noen som kan alle knappene som man må bruke på dette oppdraget? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jau, default setup er opp/ned knappene lagt til 9 og 6 på nummertastene. Altfor knotete, remap dem nærmere WASD så går det lett. Kan gå opp på bakhjulet på motorsykler med 9 også..bruker dem til alle flygende kjøretøyene så du bør lære dem..du får eget helikopter på basen din langt ute i spillet så Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 I stedet for å starte en skuddveksling kan du enkelt og greit sette en bil foran tanksen, da kommer føreren ut. Ta tanksen, så nsart du er inni den kan ingen stoppe deg. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Eller du kan luske langs tanksen til føreren løper inn i ett bakeri eller noe sånt, og bare ta tanksen stille og fredelig.. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Et annet oppdrag som er litt vanskelig er når du skal styre et slags minihelikopter for å legge på plass sprengstoff. Er det noen som kan alle knappene som man må bruke på dette oppdraget? Jau, default setup er opp/ned knappene lagt til 9 og 6 på nummertastene.Altfor knotete, remap dem nærmere WASD så går det lett. Kan gå opp på bakhjulet på motorsykler med 9 også..bruker dem til alle flygende kjøretøyene så du bør lære dem..du får eget helikopter på basen din langt ute i spillet så Jeg har MS IntelliMouse 3.0, og der bruker jeg side knappene for å styre frem og tilbake, så svinger jeg, og flyr opp og ned med: qweasd. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Du venter til tanksen kjører forbi en kiosk/butikk. Da går han som kjører ut og du kan bare gå å ta tanksen, du trenger ikke våpen i det hele tatt til dette oppdraget Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Drep alle soldatene, det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Når det gjelder å endre kontrollene til helikopteret går det under kontrollene til biler og slikt? (det er to kategorier: en som vanlig mann og en for bil) Hvilke er det jeg må endre på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå