Gå til innhold

Noen som har klart bedre enn meg?


tbend

Anbefalte innlegg

I går klokka jeg mitt skjermkort til 463/393 ( 9800pro@xt ) Alt dette var med luftkjøling og maskinen såt på et ganske kalt rom. 18-19grader. Kjørte 3d mark par ganger artifacts var det kun på mother nature, men trur ikke kjølinga er noe problem, heller korte som ikke klarer mer på stock volt+++

 

Fikk 7204 marks :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk 7522 jeg.

Link

 

Hvordan tester jeg ytelsen på hele maskina ?

Hehe, på 3DMark01 ja ;)

 

Det der er ikke et godt bevis! Bevis må være en link til madonion sine sider og til dit prosjekt.

 

Tviler på det er noken som vil fake ein slik 01 score

Endret av zeph
Lenke til kommentar
1: For å få en gyldig klokk, skal du ikke ha NOEN artifacts ;)

For å ha gyldig OC, skal du komme gjennom 3DMark. Om du må ta pauser mellom enkelttestene for at kortet skal kjøle seg ned, eller om du ikke ser scoren på skjermen når testen er ferdig gjør ingenting. :mrgreen:

Lenke til kommentar
1: For å få en gyldig klokk, skal du ikke ha NOEN artifacts ;)

For å ha gyldig OC, skal du komme gjennom 3DMark. Om du må ta pauser mellom enkelttestene for at kortet skal kjøle seg ned, eller om du ikke ser scoren på skjermen når testen er ferdig gjør ingenting. :mrgreen:

er det mulig med kjølepauser???

Lenke til kommentar
1: For å få en gyldig klokk, skal du ikke ha NOEN artifacts ;)

For å ha gyldig OC, skal du komme gjennom 3DMark. Om du må ta pauser mellom enkelttestene for at kortet skal kjøle seg ned, eller om du ikke ser scoren på skjermen når testen er ferdig gjør ingenting. :mrgreen:

Høh? Kjølepauser? .. grafikkfeil? Hva mener du? :green:

 

Trådstarter: Klarer bedre ja.. klarer bedre UTEN å bruke den feige XT biosen også ;) 7500 eller 7600 poeng mener jeg å huske.

Endret av formann
Lenke til kommentar
er det mulig med kjølepauser???

Du kan ta én test om gangen og vente så lenge du vil før den neste. Du kan endre klokkefrekvenser på skjermkortet i mellomtiden hvis du har lyst. Bare velg den ene testen du vil kjøre, så den neste, når alle er tatt får du scoren.

Lenke til kommentar
er det mulig med kjølepauser???

Du kan ta én test om gangen og vente så lenge du vil før den neste. Du kan endre klokkefrekvenser på skjermkortet i mellomtiden hvis du har lyst. Bare velg den ene testen du vil kjøre, så den neste, når alle er tatt får du scoren.

kult, må jeg prøve :)

Lenke til kommentar
1: For å få en gyldig klokk, skal du ikke ha NOEN artifacts 

 

ingen artifacts må jeg nok ned på 7000poeng...

 

Kjøle pauser må jo testes.... Hehe... Kan sikkert pompe scoren opp mot 7300 åsså, men da blir det et stygt bilde... :blush: Har ikke orginal 3d mark, men har pro, men kan alltids poste et bilde..... :hmm:

 

 

Trådstarter: Klarer bedre ja.. klarer bedre UTEN å bruke den feige XT biosen også  7500 eller 7600 poeng mener jeg å huske.

 

Hvilket kort og kjøling har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...