VeXx Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 http://home.no.net/haltann/images/goatzelda.jpg Fy faen så genialt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Stakkars Link. Ikke bare må han beseire Ganon. Han blir nå offer for internetspøker når han skal til spåmannen i Hyrule. :---\ Endret 19. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 I dag var jeg en tur på macdonalds, og der ventet det meg et syn som øyeblikkelig fikk meg til å tenke på denne tråden. (Bildet er tatt med en nokia 6230, derav den sugne kvaliteten) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Husker de der grandiosa tinga som skulle i brødristeren jeg... RAwr 'Grandiosa pizza toast' var det virkelig skumle ting om du holder dem rett :!: Endret 22. november 2004 av Carl M Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Goatse skjult i kunstverk: Hadde forresten et bilde av skisse over transformator her, men den forsvant 2 sek etter i forumkrasjet. Altså.. trafoskisser ligner også goatse Endret 3. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Guddommelig goatse Det hadde jeg som bakgrunn på telefonen min før den ble ødelagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå