Putekos Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Prøv et bildesøk på google... Eller, egentlig, seriøst, ikke gjør det. Goatse er et fenomen som går ut på å gjøre ekle ting med hendene dine, og ta bilder av det. Litt vanskelig å forklare. Bildesøk, hvis du tør. Åh, herregud. Hvorfor søkte jeg...?! Det var skikkelig turn-on, må jeg si. Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Prøv et bildesøk på google... Eller, egentlig, seriøst, ikke gjør det. Goatse er et fenomen som går ut på å gjøre ekle ting med hendene dine, og ta bilder av det. Litt vanskelig å forklare. Bildesøk, hvis du tør. Eller bare les her: http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse (Ingen bilder) Lenke til kommentar
bkak Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 http://sam.zoy.org/fun/goatse/ ALL HAIL GOATSE! Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Denne var jo super.. Hail Goatse!! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 http://sam.zoy.org/fun/goatse/ALL HAIL GOATSE! Skulle akkurat til å poste den linken. Der har man alt av goatse. Men det var jo like greit at du gjorde det Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Må jo si at mannen har en utrolig fleksibel anal.... tenk 1 gigantisk dildo og en like svær butplugg på samme gang.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Frister meg å poste filmen nå, men advarselsnivået mitt har det fint som det er, Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Frister meg å poste filmen nå, men advarselsnivået mitt har det fint som det er, pm den til meg er du snill, er jo ganske syk jeg som vil se sånt, samt sende den i mail til alle på jobben Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Du har faen meg lite å gjøre haltan... Er du romperytter eller? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Frister meg å poste filmen nå, men advarselsnivået mitt har det fint som det er, PM! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Frister meg å poste filmen nå, men advarselsnivået mitt har det fint som det er, PM! PM! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 (endret) Der sendte jeg ut linken til alle som maset. ;-p Dette er en genial side med informasjon rundt goatse. Ingen ekle bilder eller noe sånn, kun tekst og urls videre. edit: btw: Endret 19. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Frister meg å poste filmen nå, men advarselsnivået mitt har det fint som det er, PM! PM! PM! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 eels.mpeg > Goatse > eww,gross,sick shit > * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå