Windoge Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vurderte å bestille X800 PRO kort hos de, ganske enkelt fordi de har Sapphire billigst. Leste igjennom erfaringer å så at shoppen har mange 1`enere. Bør jeg heller gå for komplett.no å betale mer? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kjappe er de i hvert fall ikke.Kjøpte en USB2 tv kort fra dem i vinter og det gikk en 3-4 dager før den ble sendt.Men fikk den tilslutt og den fungerer utmerket.Det er jo mulig at de bare har en mann på forsendelser og han samler i hop og sender ut varer en gang i uken. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 di er kjappe jo?! jeg bestile en hel pc i delder..kom på 5dager..God Service var det også; Gå for pcutstyr.no Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 At komplett ligger litt etter gjør vel ikke at de sender ut varer treigere da? Lenke til kommentar
VegarK Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 De brukte 4 dager på å sende et kamera jeg bestilte der. Hadde over 20 på lager. De er ikke Speedy Gonzales, men helt midt på treet i kjapphet går jeg ut fra. Kundesupporten vet jeg ikke noe om... Lenke til kommentar
jrppp Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Min erfaring av nettbutikker er stort sett at alle som jeg har handlet hos har bra kundeservice. Så jeg mener at å betale mer hos komplett for en vare, er unødvendig. Komplett har vell ikke noe bedre kundeservice enn di andre, kan jo være noen unntak. Jeg bestiller der det er billigst. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har handlet hos pcutstyr to ganger. Tar alltid 3-5 dager før de sender varene. Det er litt treigt syns jeg, men så lenge de varene er billigere enn andre nettbutikker så syns jeg at det er greit Lenke til kommentar
I_love_AMD64 ^^ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 sats på netshop eller hovedkort.no de er kjappe har ikke tatt over tre dager å få varer derifra enda. fikk varer fra begge på to dager og jeg bor på nordmøre Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 sats på netshop eller hovedkort.no de er kjappe har ikke tatt over tre dager å få varer derifra enda.fikk varer fra begge på to dager og jeg bor på nordmøre Blir nok komplett.no som vanelig da Netshop.no osv, har ca samme pris som komplett. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 pcutstyr.no ? Trege på både utsendelser, kundebehandling, returer.. snakker av egen erfaring.. kan hende de har fått rettet opp dette nå men Lenke til kommentar
Selle Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Har handlet hele pcen min + en mp3 spiller der, og jeg har sendt inn et skjermkort i retur. Det tar tid, men suporten er god. Jeg sendte inne et Gainward GeForce4 Ti 4800SE VIVO, og fikk igjenn et Gainward GeForce FX 5900 2.8ns (ikke VIVO, det var litt synd, men men) Konklusjon: er det biligst, og det ikke haster, løp å kjøp! Endret 22. mai 2004 av Selle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå