Svein Erik Farstad Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei. Jeg har en Nokia 6230 og et bluetooth usb adapter, og har litt problemer med å overføre filer. Jeg vet ikke passordet. Vet noen om hvor jeg kan finne det? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Du bestemmer passordet selv da... Du skriver det først på pcen f.eks. 1234 og så på telefonen 1234... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 1234 er et greit passord..eller bruk pin-koden el.l. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ikke bruk pin koden om du skal overfører mellom to mobiler da... he he.... Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ikke bruk pin koden om du skal overfører mellom to mobiler da... he he.... Uansett så vet ikke personen du overfører til at det er pin koden da... he he.... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ikke bruk pin koden om du skal overfører mellom to mobiler da... he he.... Uansett så vet ikke personen du overfører til at det er pin koden da... he he.... nei... men uansett... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ikke bruk pin koden om du skal overfører mellom to mobiler da... he he.... Uansett så vet ikke personen du overfører til at det er pin koden da... he he.... nei... men uansett... ...he he.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå