JoaJoa Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det noen form for batteri på xbox? Kjøpte xbox igår, og stilte klokken og alt det der, å når jeg var ferdig å spille koblet jeg av strømme. Nå når jeg skulle spille igjen, så fikk jeg beskjed om å stille klokken igjen.. ?? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Gjorde det også de første ukene. Ble lei av å hele veien stille klokka og alt det der. Så nå har æ bare kontakten i hele veien. Burde du også gjøre med mindre du liker å stille klokka Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Kontakten kan vel være ute en liten stund uten at man må stille klokken igjen? Når jeg flytter Xboxen fra stua til rommet mitt så må jeg ikke stille klokka etterpå. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tar du ut stikkontakten hver gamg du er ferdig med å spille? Lenke til kommentar
capy Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 rart at microsoft ikke tenkte på dette da de lagde boksen... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tar du ut stikkontakten hver gamg du er ferdig med å spille? Det er vist lurt det. Jeg bruker ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Tar du ut stikkontakten hver gamg du er ferdig med å spille? Yepps, har en bryter som skrur av xbox, tv, lydanlegg++ når jeg vet jeg er ferdig på en stund. Blir vel så jeg gir faan i å stille klokken etterhvert. Det er jo ingen nytte i den er det vel? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tar du ut stikkontakten hver gamg du er ferdig med å spille? Det er vist lurt det. Jeg bruker ikke å gjøre det. Jeg gjorde det før, men etterhvert gadd jeg ikke mer... Skjer da ingenting hvis du ikke tar ut kontakten vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå