trMaG Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) hei, hvor mye kan jeg ta for en uåpnet, helt ny nokia 3200.. Ser at nyprisen ligger på 1600kr uten abonnement. Får jeg 1000,-? mag Endret 22. mai 2004 av trMaG Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er du litt kremmer, så får du 1500,- for den. Men hvor har du fått tak i en uåpnet telefon, og hvorfor vil du selge den? Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Men hvor har du fått tak i en uåpnet telefon, og hvorfor vil du selge den? ja det burde jeg ha sagt.. Fikk den til bursdag av mutter'n, men var nok ikke akkurat en slik jeg hadde tenkt meg. Ikke noe tyvegods altså.. magnus Endret 22. mai 2004 av trMaG Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Vel, er den kjøpt hos elkjøp, smart club, siba eller lefdal, så kan du jo bare returnere den, og få ALLE pengene igjen. (maks 30 dager) Er den kjøpt via en webshop, så må du sende den i posten og betale porto selv, men det vil uansett bli mest penger i din lomme ved retur. (maks 14 dager) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Koster jo 995,- på shell med kontantkort Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Koster jo 995,- på shell med kontantkort men da er du bundet til netcom kontant i 12 mnd - og det er ikke noe man har lyst til.. Ergo det er ikke mulig å sammenlikne. Du kan også få telefonen til 1 kr noen steder, men da følger det med et kjipt abonnement. mag edit: kødder du med meg eller? En med 2300 poster burde vite dette... Endret 24. mai 2004 av trMaG Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Og ifølge en her på forumet som kjøpte seg 3200 med kontantkort, så kunne man bruke Chess med Telenor dekning. Var det bare netcom sa du? Og hva så om jeg har 2300 poster? Hva om jeg henger på hardware.no og ikke, at jeg bare stakk innom for å kikke litt her? Dumt sagt av deg. Og ja, jeg veit at man kan få den til 1,- flere steder. Ja, jeg vet nok det meste. Ikke skjønner jeg hvor du vil med tulleriet ditt. Jeg ville bare nevne at man kunne få den mobilen til 995,- med kontantkort. Ferdig med den saken! Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 tviler på at du får mer enn 1100kr. Får du det, vil iallefall _jeg_ kalle det heldig for deg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 jeg ville prøvd og fått 1200 kr for den jeg! er jo tross alt uåpnet. qxl er jo et fint sted å legge den for salg f.eks. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Koster jo 995,- på shell med kontantkort men da er du bundet til netcom kontant i 12 mnd - og det er ikke noe man har lyst til.. www.unlock.no (mulig du bryter "avtalen" med netcom da) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 men da er du bundet til netcom kontant i 12 mnd - og det er ikke noe man har lyst til.. Er vel strengt tatt ikke vits i klage på andre når du ikke er sikker selv. Det har aldri vært binding på Kontantkort abonnement. Vil du kaste abonnementet i bosset kan du gjøre det, uten at Netcom bryr seg. Men om telefonen vil starte opp med andre SIM-kort enn Netcom's egne er heller tvilsomt. Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) men da er du bundet til netcom kontant i 12 mnd - og det er ikke noe man har lyst til.. Er vel strengt tatt ikke vits i klage på andre når du ikke er sikker selv. Det har aldri vært binding på Kontantkort abonnement. Vil du kaste abonnementet i bosset kan du gjøre det, uten at Netcom bryr seg. Men om telefonen vil starte opp med andre SIM-kort enn Netcom's egne er heller tvilsomt. Har jeg klagd på andre her? Det jeg skrev i editen min var oppriktig ment da jeg trodde han kødda med meg.. Det var ikke ment som et personangrep i det hele tatt.. Med det tilbudet han refererte til er du bundet til operatøren netcom (og ikke kontantkortet som jeg feilaktig skrev), og i mine øyne er ikke telefonen like interessant når man er bundet til en operatør (andre kan sikkert være uenige, men jeg ville aldri betalt "full bruktpris" på en låst telefon). Man kan sikkert gjøre ulovelige ting for å låse den opp, men dette er noe jeg ikke driver med i alle fall. Til sirpetterjones: tror det er prisen jeg går for(1100,-). Fint om jeg hadde fått en 100-lapp mer men har ingen ambisjoner om å hale penger ut av folk.. mag edit: når jeg leser posten min ser jeg at jeg kunne ordlagt meg annerledes for at det ikke skal kunne tolkes som en klage. På den andre siden må man tolke ting i den værste mulige betydningen for å se det som en klage på den måten det er skrevet nå. Endret 31. mai 2004 av trMaG Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hvorfor returnerer du den bare ikke til butikken/netshop? Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Hvorfor returnerer du den bare ikke til butikken/netshop? Var en gave fra muttern, tror angrefristen gikk ut for en stund siden jeg hadde bursdag i slutten av april. Jeg bor et helt annet sted i landet enn muttern og det tok flere dager å få tilsendt telefonen, og hun hadde den i en uke før hun sendte den. I tillegg var dama litt keen på telefonen og når hun bestemte seg for å ikke ta den, var angrefristen gått ut.. Endret 31. mai 2004 av trMaG Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Folk må være rimelig blåøyd om de ikke "klarer" og åpne telefonene på den måten pga "samvittigheten" eller hva det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå