Skurupu Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Noen som vet hvordan man instalerer skins man finner på denne siden? Endret 22. mai 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 For det første er emne ditt ganske dårlig. For det andre så er det mange forskjellige typer skins på den siden. Kan du ikke utdype hva slags skin du ønsker å ta i bruk og kanskje endre emnet med en litt mer forklarende tittel? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Sånn. Emne er skiftet. Jeg lurte mest på "desktopX themes", "bootskins" og "winamp". Håper det hjelper dere med å hjelpe. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Sånn. Emne er skiftet. Jeg lurte mest på "desktopX themes", "bootskins" og "winamp". Håper det hjelper dere med å hjelpe. Det var bedre For å bruke DesktopX themes må du laste ned DesktopX programmet. Bootskins er vel oppstartsbildet i XP. Det kan skiftest med å bruke Logon Loader tror jeg. Søk med Google så finner du sikkert noe.. Winamp skins lastes ned og legges i Skins mappen der du har installert det. Dersom skin'en ikke visest i listen over skins så er det pga. av at det er en zip fil og da pakker du den ut og legger wsz filtypen i samme mappe.. Endret 22. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå