Gå til innhold

Og vi som trodde Hardware.no var et stort forum...

dan1el

Anbefalte innlegg

Å påstå at forumet skjeldent har under 8K brukere inne blir litt feil, siden det "kun er 2k" inne nå, noe som "bare" her dobbelt som mye som oss.

Tror topp-posterene der knuser våre topp-postere ;)

du må huske på når på dagen det er da;)

nå er det iallefall over 8000 brukere der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et forum med så mange brukere kan umulig være like interesant som forum.hardware.no-nettverket. Man blir kjent med uhyre få mennesker, og postingen der tror jeg er så som så...

Så det er nesten greit at dette forunet ikke er større enn det er :yes:

Lenke til kommentar

Dette er mennesker som tydeligvis er arbeidsløse, mindreårige som ikke jobber eller går på skole, eller rett og slett ikke jobber når de er på jobb...

Hvorfor er det så imponerende? :dontgetit:

Man får jo alltid svar her inne og... trenger ikke 999 svar når jeg lurer på hvilken skjerm jeg bør kjøpe.... da vil jeg bare bli enda mer forvirret....

Lenke til kommentar
På VGD er det en som kaller seg for Batboy69 elns, han har nådd maks posting 2 ganger, som altså er ~32000. Da han postet på sitt meste var han oppe i 200 poster i døgnet.

Jøss... Hw.no har en lang vei å gå.

Hang på VGD en del før, har 800 posts der :) i forumet er det mye morsommere å diskutere politikk, ettersom det er så mange FRP-ere der, og at alle som er der er så ignorante...

Lenke til kommentar
Hang på VGD en del før, har 800 posts der :) i forumet er det mye morsommere å diskutere politikk, ettersom det er så mange FRP-ere der, og at alle som er der er så ignorante...

Skrev en del der før jeg også (6-7000 posts :O), men ettersom de begynte å ta seg betalt sluttet jeg. Runefol (VGs spilljournalist) var hyggelig å snakke med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...