Gå til innhold

Vidoeredigerings program som kan redigere avi filer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Baltazar skrev (2002-04-10 12:23):

Kan jeg få noen tips på et shareware progam som kan redigere .avi videofiler? Fortsatt til prosjektet vårt. Bør ikke være no pro saker ettersom vi ikke er proe redigeringsfolk

hva slags redigering er du ute etter? mixing av lyd og bilde eller bare klipping og liming av forskjellige sener? er det det siste er Virtualdub veldig enkel og rask og helt gratis.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-10 12:31, Xell skrev:

Quote:

Baltazar skrev (2002-04-10 12:23):

Kan jeg få noen tips på et shareware progam som kan redigere .avi videofiler? Fortsatt til prosjektet vårt. Bør ikke være no pro saker ettersom vi ikke er proe redigeringsfolk

hva slags redigering er du ute etter? mixing av lyd og bilde eller bare klipping og liming av forskjellige sener? er det det siste er Virtualdub veldig enkel og rask og helt gratis.

Må nesten ha redigering av lyd og bilde. Gjerne et som er enkelt i bruk

Lenke til kommentar

Hei!

Lurte litt på det eg også..Kva type redigering..

Hei negerhenriksen!

Vel,Adobe Premiere er beregna mest på "proff redigering" og det koster litt penger..

Og om det er meint for eit enkelt prosjekt er kanskje det ikkje vært alle pengane.. (vist ein bare skal bruke det på eit prosjekt..)

Elles så tar det litt tid å sette seg inn i adobe Premiere om ein aldri har brukt det eller andre Adobe program før..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...