[RCG]Balthazar Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Har fått i oppdrag å skaffe nytt batteri til en gammel laptop på jobben. Noen som vet hvor man kan bestille slikt? Lenke til kommentar
ajoar Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det finnes mange web-shopper på nettet, spesielt utenlandske som selger batterier til eldre laptoper. Bare "Google" litt og du finner dem. Fant til og med batteri til min gamle Toshiba fra 1990 !!! Lenke til kommentar
akerman Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 I've had the best results using eBay... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg ringer bestandig produsenten av pc en for slikt... Lenke til kommentar
faaeri Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Prøv www.txl.no De er en del av Toshiba, og skaffer gamle deler. De er ikke nødvendigvis billigst, men de skaffer det du trenger. Erik Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Takker for skikkelig svar Erik Lenke til kommentar
Twigi Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Henger meg på her: Har en eldre HP Omnibook 6100 med et nærmest defekt batteri. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i et nytt (billig) batteri som passer til denne? Har sjekket litt rundt, men alle jeg har funnet er jo så SINNSYKT dyre! mvh Hans-Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå