AbBuZ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det noen som vet hvordan dette funker, jeg har det men vet ikke heilt hvordan jeg skal bruke det... Noen som kan fortelle meg det? Takker så meget for utfyllende svar:P Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Du installerer det på mobilen din og det fungerer som en fjernkontroll... Du velger hvilken TV du har hjemme og så peker du IR senderen din på mobilen mot den på TVen og så kan skifte kanal, skru opp volumet og slappe av På noen mobiler må du gå ganske nærme TVen for at det skal fungere da... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Husl at det ikke alltid funker.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Husl at det ikke alltid funker.... min erfaring er at remote som oftest bare funker på "nyere" tver. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Dette prog. funker vell bare på symbian mobiler? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Dette prog. funker vell bare på symbian mobiler? Ja, korrekt... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 På noen mobiler må du gå ganske nærme TVen for at det skal fungere da... Hvordan er det med SX1? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Fikk aldri testet det på den, men det skal fungere ja! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Fikk aldri testet det på den, men det skal fungere ja! Med svak styrke, ja... Lenke til kommentar
Greenleaf Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Du installerer det på mobilen din og det fungerer som en fjernkontroll... Du velger hvilken TV du har hjemme og så peker du IR senderen din på mobilen mot den på TVen og så kan skifte kanal, skru opp volumet og slappe av På noen mobiler må du gå ganske nærme TVen for at det skal fungere da... Jeg får ikke dette programmet til å virke Har lagt det inn på min P900 og alt, men jeg får ikke skifta kanaler eller slikt Noen forslag på hva jeg kan gjøre? Endret 27. mai 2004 av Greenleaf Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Først still inn irremote etter tvn, prøv alle alternativer som gå (prøv alle knapper) Vær nærme helst maks. 1 meter unna og trykk og se om tvn reagerer (er vanlighvis et litet lys på tvn som "blinker" eller noe når den "mottar" ir signal. Hvis den blinker, men ingenting skjer så virker ikke irremote mot akkurat din tv desverre. Men du kan prøve å laste ned "codecs" for irremote for akkurat din tv og legge inn det. Søk på google! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 på min 3650 fungerer det helt supert, også mange meter unna tv'en!! Lenke til kommentar
Soris Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 åssen fungere infrarøden ? det står klart at denne skal slås av når man skal bruke IR remote.. er den på hele tiden eller slår den på seg automatisk ? har siemens sx1 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Den er av, men programmet slår den på (og etterpå av). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Posten stenges grunnet dårlig topic. Vennligst les retningslinjene bedre. Topic skal være *beskrivende* ovenfor innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg