alka07 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 dvi out, videou out og crt har jeg på min radeon 9600xt crt går på skjermen har anskaffet meg en spnn trådlås reciever og ir mottaker så jeg kan se filmene mine i harddisken på tv en min lurer på da om noen har gjort det. da jeg fikk ikke det til å fungere trenger hjelp takker for alle forslag Lenke til kommentar
alka07 Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 nå fungerte det nå kan jeg se skjermen i tven min jeg kan gjøre alt mulig spill osv men film kommer ikke på skjermen hva trenger jeg??? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 du trenger helt klart å bruke mer komma punktum osv, det er jo klin umulig å lese hva du skriver jo trodde 9600xt hadde tv-ut (åssen utgave har du, merke altså?) så det eneste du trenger da er en kabelfra tv til skjermkort, på mitt ati kort må jeg bruke 8 pin til phono i skjermkortet (fulgte med) og en phono kabel (fulgte også med) derfra til tv'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå