andersz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvilke bør jeg velge og hvorfor?? Hadde vært bra med raske svar, skal kjøpe meg ny telefon på mandag... mvh Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg hadde gått for en P900, på grunn av utformingen, skjermen og alle funksjoenene. Men mest av alt på grunn av utseende! 9210i er veldig stor og lang... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvilke bør jeg velge og hvorfor?? Hadde vært bra med raske svar, skal kjøpe meg ny telefon på mandag... mvh Jeg er ikke 100 % objektiv, men ville valgt Sony Ericsson P900! Snuste selv på Qtek 2020, Sony Ericsson P900 og Nokia 9210i når jeg skulle kjøpe meg en "større" og proffere mobil - og endte da opp med P900. Synes P900 er overlegen fysisk. Qtek 2020 blir rett og slett for bred, Nokia 9210i er rett og slett SVÆR - lang og tykk, mens SE P900 ikke er veldig mye større enn en vanlig mobiltelefon. Når det er sagt vil jeg si at bruksområde teller mest. Jeg mener følgende: - Qtek 2020 er for de som vil ha en PDA med en brukbar telefon. - SE P900 er for de som vil ha en 99 % bra PDA med knall telefon. - Nokia 9210i er for de som vil ha en skrivemaskin med telefon. Litt firkantet sagt da, men.... Du får tenke hva du vil bruke mobilen til. Skal du skrive mye dokumenter, regneark osv. er valget enkelt - da ville jeg valgt Nokia 9210i. Skal du hovedsaklig skrive små "håndskrevne" notater, sjekke kalender osv. ville jeg valgt Qtek 2020. Ønsker du PDA-funksjonalitet, skrive en god del SMS'er, prate en del i telefonen osv. ville jeg valgt SE P900. Qtek 2020 har vel strengt tatt mulighet for flest programmer (grunnet Windows-OS'et), men Symbian begynner jo også å ha et stort utvalg med programmer. Qtek'en tilbyr forresten også WiFI ved hjelp av SDIO - altså et SD-minnekort med en "kloss" stikkende ut av minne-slot'n. Ikke veldig vakkert eller praktisk. Det her ble kanskje mye svada og synsing, du får bare spørre om det er noe spesifikt du lurer på. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 P900 er "number one" inntil videre. Så valget er enkelt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg ville nok tatt P900. Jeg har hatt ca 3 utgaver av 9210i og samtlige hadde problemer med klokke som ikke fungerte. I en PDA er det alfa omega, ettersom den styrer stempling av sms, notater, kalender osv. Fikk vite at andre også hadde dette problemet. Sist gang jeg hørte om det var i slutten av 2002. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 9210 er for stor å stygg, men 9510 derimot den er jo ganske sexy, men hvis du trenger en telefon raskt så er det klart P900 su må gå for, jeg har hatt den i snart 5 måneder å jeg finner stadig nye ting med den veldig bra kalender har den også Og bryr du deg om spill så er det jo verdt å nevne at det akkurat ble sluppet en ny emulator, picodrive(slik at du kan spille sega megadrive spill på den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå