bengh Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei Er det noen som har erfaring med Colorcase kabinetter. Dette så ganske stilig ut med viftestyreing og to 12 cm vifter. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AS Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Det er helt grei kabinetter Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Enig med ballemann... Møkkakabinetter... styr unna (Hvorfor er det noe som sier meg at jeg kommer til å få flaming for grunnløs og bastant påstand her nå? ) Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 jeg har det samme selv, bare air BLACK, og er ganske fornøyd med det, har ikke hatt noe å klage på........... kjøpe hvis du ikke orker modde et fra scratch eller bygge fra scratch ( noe jeg gjør nå) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har hatt et Colorcase-kabinett og var veldig fornøyd med det. (Noblesse midi-tower.) Det var solid/robust, hadde avrundede kanter innvendig (så man ikke skjærer seg til blods) og hadde plass til veldig mye i forhold til størrelsen. PSU velger man jo som regel selv. Solgte det da det rett og slett ble for lite. (Var jo bare midi-tower.) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har hatt Colorcase kabinett en gang, solgte det fort! og skal ALDRI ha et colorcase kabinett igjen! Tro meg, du kommer til å angre! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har hatt Colorcase kabinett en gang, solgte det fort! og skal ALDRI ha et colorcase kabinett igjen! Tro meg, du kommer til å angre! synes du kunne sakt grunnen til at du solgte det. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) vet ikke mye om de kabinettene jeg, men får en slags "jalla" følelse når jeg ser de.. hvorfor? det vet jeg ikke.. Edit: Om det er like dårlig kvalitet som q-tecen jeg har stående, da tror jeg at du bør få betaling for og kjøpe det... Endret 23. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er det bare halvparten så dårlig som Q-tec`et mit (som er rammeskjevt ), så er det et møkka kabbinett!!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Virker som om det må være stor forskjell på de forskjellige colorcase-kabinettene. Det jeg hadde var skikkelig solid, lett å støydempe og hadde plass til veldig mye til å være midi-tower. Hadde også godt med plass til 80mm vifter. Men må si at noen av de ser skikkelig überjalla ut da. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Husk at BTX standarden fra intel er like rundt hjørnet, og da er de aller fleste ATX-kabinetters dager talte. Jeg anbefaler å derfor ikke tømme lommeboka på jakt etter kasse. Jeg har ikke erfaring med air1000 serien, men har tenkt å kjøpe det selv, rett og slett fordi det er billig. Man får vel ikke allverden for 600 spenn, heller. Så forresten en svensk anmeldelse av air1000serien, og resultatet var godkjent. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Air Silver er IKKE et colour case kabinett det er R3systems som har laget det og det er ikke jalla, kan selv skrive under på det skal selv bestille et R101 fra R3System som skal brukes til mitt neste prosjekt Endret 27. mai 2004 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå