Gå til innhold

Colorcase kabinetter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt et Colorcase-kabinett og var veldig fornøyd med det. (Noblesse midi-tower.)

Det var solid/robust, hadde avrundede kanter innvendig (så man ikke skjærer seg til blods) og hadde plass til veldig mye i forhold til størrelsen. PSU velger man jo som regel selv.

Solgte det da det rett og slett ble for lite. (Var jo bare midi-tower.)

Lenke til kommentar

vet ikke mye om de kabinettene jeg, men får en slags "jalla" følelse når jeg ser de.. hvorfor? det vet jeg ikke..

Edit: Om det er like dårlig kvalitet som q-tecen jeg har stående, da tror jeg at du bør få betaling for og kjøpe det...

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Virker som om det må være stor forskjell på de forskjellige colorcase-kabinettene. Det jeg hadde var skikkelig solid, lett å støydempe og hadde plass til veldig mye til å være midi-tower. Hadde også godt med plass til 80mm vifter.

Men må si at noen av de ser skikkelig überjalla ut da.

Lenke til kommentar

Husk at BTX standarden fra intel er like rundt hjørnet, og da er de aller fleste ATX-kabinetters dager talte. Jeg anbefaler å derfor ikke tømme lommeboka på jakt etter kasse. Jeg har ikke erfaring med air1000 serien, men har tenkt å kjøpe det selv, rett og slett fordi det er billig. Man får vel ikke allverden for 600 spenn, heller. Så forresten en svensk anmeldelse av air1000serien, og resultatet var godkjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...