Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Abit IC7-MAX3 Hovedkort S478/800mhz

- S-ATA, ATX, GbLAN,Raid, Firewire,

AOpen H600B Svart, 350W, W/USB 2.0 board

- Midi Tower

Intel Pentium 4 - 2.8GHz / 800MHz / 512K

- Socket PGA478 Boxed HT

Maxtor 120GB S-ATA 7200RPM

- DiamondMax Plus9 8MB cache

NEC DVD-brenner ND-2500 bulk, intern

- 8X DVD+R/+RW og DVD-R/-RW Sort

OCZ 1024MB EL Dual Channel optimized

- PC-3700 DDR 512 x 2 Kit 2.5-4-4-7 466Mhz

Powercolor Radeon 9800 Pro 128MB AGP

- DVI-I, TV-out Retail

? er det noe mere jeg trenger? f.eks kabler og sånt, skal bestille om noen dager. søskenbarnet skal ha pc nå sjø :p trenger ikke mus,tastatur,skjerm

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
floppy?? Lurer på om du ikke trenger en strømkabel fra kabinett til stikkontakt også...

Hva skal PC brukes til?? P4 og bra grafikkort og mye RAM skurrer litt for meg.. Hvorfor ikke A64 3000+??

Man trenger ikke flopy men kjekt og ha hvis det skulle gå galt. Strøm kabler følger nok med kabinett.

Lenke til kommentar
floppy?? Lurer på om du ikke trenger en strømkabel fra kabinett til stikkontakt også...

Hva skal PC brukes til?? P4 og bra grafikkort og mye RAM skurrer litt for meg.. Hvorfor ikke A64 3000+??

Hva er det egentlig med folk? TROR dere at man merker noen veldig forskjell i spill mellom P4 og A64? Skjerp dere..

Endret av Nomix
Lenke til kommentar

kan ikke bruke mere en 10 000 :\ er ikke jeg som kjøper :p jeg bare setter opp og bygger :p og dette kosta rundt 9 500. noen som kan komme med noen bedre forslag? tror ikke det er så stor forskjell på en P4 2,8 ghertz og en xp64 3000+ og p4'en kan jo klokkes til 3,4 ghertz hvis du har flaks :D

Lenke til kommentar

Viftene på IC7-MAX3 bråker. Har ikke kortet selv, men en kammerat har det. Han sliter med at de små viftene på kortet bråker. Det er også litt dyrt. Det finnes mange andre bra overklokkingskort som er biligere

Du bør ha bedre ram hviss du skal klokke

Lenke til kommentar

forslag på ram og bedre klokke hovedkort da? trenger sikkert en bedre cpu vifte også, kom med forslag :) skal kjøpe fra netshop

Edit : må sikkert ha pc3500 eller pc3700, og cpu vifte vet jeg ikke hva jeg skal ha. :wow: Kom med forslag :yes:

Endret av Shade22
Lenke til kommentar
Viftene på IC7-MAX3 bråker. Har ikke kortet selv, men en kammerat har det. Han sliter med at de små viftene på kortet bråker. Det er også litt dyrt. Det finnes mange andre bra overklokkingskort som er biligere

Du bør ha bedre ram hviss du skal klokke

Hvis du tenker på northbridge og den andre viftekanalen.

northbridge viften bråker ikke så mye, men viften i viftekanelen som blåser luft over MOSFET bråker en del, men den viften kan bare justeres ned og du vil få et støysvakt hk :thumbup:

Har det selv stor fornøyd :yes:

Endret av Kuffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...