quack Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) btw ta en kikk på realcar.se. Der er det masse stuff til tyskerstålet ditt, og prisene er rimelig bra også.. Endret 21. juli 2004 av quack Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvor mye kosta Audin?? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvor mye kosta Audin?? det lurte jeg også på, er selv 17år og har akkurat kjøpt meg bil. Men darn, den der må ha kosta skjorta. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Heisann Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke fått tid til å svare på noen innlegg. Audien kostet 80000 kr. Offtopic: Nå som jeg var på ferie, så ranet noen bilen. De prøvde å starte den, men jeg hadde tatt ut batteriet. De tok bare anlegget , men får heldighvis det igjen på forsikringen! btw.sikkert en kompis av meg En ting til, hvis jeg skal senke bilen, hvor mye mm er da anbefalt å senke? Edit:trykkleif Endret 2. august 2004 av bassmania Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 forresten, så vurdere jeg en 1,8 T , isteden for 1,6! kanskje selge om et år Lenke til kommentar
gnumen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvis du skal senke bilen så senk den like mye foran som bak...hvis ikke risikerer du å få dårligere kjøregenskaper og det er jo kiipt. Jeg ville senket den 70mm men det er meg du får se selv Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 40 - 60mm burde ver nok for en slik bil. 70mm blir litt for møkje når du skal over humper og slikt. Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 takker, jeg tenkte rundt 60mm Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Btw. er Audi`en min en "type B5"? den er en type b5 ja. her er en bra side for styling til audi:FK Automotive du burde kjøpe rs4 frontspoiler, senkefjærer installert av noen som kan det,sats på kvalitetsmerker:H&K, koni osv..hvis du vil ha grom lyd må du kjøpe nytt eksosanlegg,men det visste du vel tenker jeg.. tøft med angel eyes frontlykter og led`s bak. og til deg som spurte om motorer.. selv om 1,8t er dyrere er den mye bedre enn andre hvis du skal tune. samme blokka som sitter i audi TT på 225 hk.mye tuning til den finns. Lenke til kommentar
trulsk Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 17 år med audi a4? pappagutt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 17 år med audi a4? pappagutt Muligheten for at vedkommende har jobbet og slitt som pokker er jo faktisk også der... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Denne er faktisk en gave fra pappa, men må holde på mange ting jeg har lovt han... f.eks, ikke røyke, få bra karaktere, høre på dem, respektere trafikken, ikke en eneste ulykke osv... men må betale førekortet da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå