Silje L Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Er det noen plass det går an å laste ned ringetoner til pc'en? Utenom kazaa, der er det ingen nye... Jeg vil ha nye ringetoner, slik at jeg igjen kan føre dem over på moben via kabel. Grunnen til det er at jeg har e700, og det går som kjent ikke an å ha ringetone og vibrering samtidig...men jeg har funnet et program der man kan lage vibrering på dem Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Men hvordan får jeg lastet ned til pc'en? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Men hvordan får jeg lastet ned til pc'en? Ved hjelp av et program som heter Easy Studio tror jeg.... Endret 22. mai 2004 av voluz Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Easy studio er programmet du trenger for å overføre mellom data og tlf. Men jeg vil laste ned ringetoner til daten, på samme måte som du gjør på kazaa... Men jeg kunne tenke meg nye ringetoner, for på kazaa er det bare gamle... Jeg vil ha dem på dataen først, for å lage vibrering på dem, og deretter overføre dem til tlf min. Hvis du forstår...? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Easy studio er programmet du trenger for å overføre mellom data og tlf. Men jeg vil laste ned ringetoner til daten, på samme måte som du gjør på kazaa... Men jeg kunne tenke meg nye ringetoner, for på kazaa er det bare gamle... Jeg vil ha dem på dataen først, for å lage vibrering på dem, og deretter overføre dem til tlf min. Hvis du forstår...? Vil du laste ned ringetoner til data'n din finner du dem på Kazaza, DC++, iMesh, LimeWire eller liknende programmer. Eller søk etter dem på Google! Her finner du jo alt du vil av ringetoner.... Da har du jo allerede ringetonen på data'n. Så er det bare å legge til vibrering, før du overfører ringetonen til telefonen din ved hjelp av Easy Studio. Lenke til kommentar
Silje L Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Ok, det var det jeg ville vite Tusen takk!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå