RastaXP Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Hvor er Boots of Blinding speed? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Utenfor Caldera, på veien fra byen til Gnaar Mok, står det en kvinne som vil at du skal guide henne til Gnaar Mok. Hun sier tilogmed at hun skal gå så langt som å gi deg "Boots of Blinding Speed" som takk for hjelpen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 ..Men hvis du ikke gidder å hjelpe henne, er det bare å slakte henne.. Uansett lønner det seg å hjelpe folk, da det gir Reputation.. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Men de skoene er kun møkk! SPOILER!! de skoene gjør at du løper veldig fort, MEN du er HELT blind. ser ikke en dritt... Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 hehe Hvis du e god i light armor bør du ha på curicas of saviors hide(får den i et skap i tel fyr). Og så ta på boots of blinding speed. Da kan du se ganske mye mer en å være helt blind Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Breton resister den blind-greia som er i de støvlene ihvertfall. Jeg gidder aldri å lede henne (Pemenie) til Gnaar Mok anyway. Bare dreper henne EDIT: Saviours Hide Endret 22. mai 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
njøs Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bruk resist-magica spell/ce item/potion for å unngå blindnessen! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Både Saviours Hide og Boots of Blinding Speed er light armor... Funker flott sammen med litt Glass-armor. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 funker godt, men får deg til å se ut som en idiot.. en av grunnene til at jeg lar den ligge å råtne i en komode i huset mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå