el-asso Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 I stedet for å betale 1500,- til 2500,- kr. for ett oppheng til projektoren valgte jeg å mekke til noe selv. Kom vel på en 3-400 kr. totalt. (bildene er ikke av alverdens kvalitet da de er tatt med stillbildefunksjonen på ett DV-kamera) Projektoren er en InFocus X1, som ved takmontering henges opp ned. Det er tre skruefester beregnet for dette på undersiden av PJ. Opphenget består av (ovenfra og ned): Treskruer for å feste opphenget i taket Oppheng for satelitthøytalere fra Biltema. Kjøpes i esker a' 2 stk. kr. 149,- Avkappet hobbyplate kjøpt på OBS. Skruer m/skiver mellom hobbyplate og PJ. Skruer M4 passer i gjengene på projektoren Ledningsstump som ekstra sikkerhet festet mellom fremre fot på projektor og høyttaleropphenget Satelitthøytaleropphenget har ett kuleledd med en strammepinne. Denne virket litt slakk, jeg vil derfor ikke anbefale denne løsningen dersom du er avhengig av å til stadighet koble til og fra ledninger til projektoren. Den kommer fort ut av stilling. Jeg valgte også noen relativt lange skruer (M4) mellom hobbyplaten og PJ for å få lufting i mellom. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Dette ble pent og det er et godt eksempel på at man kan gjøre ting selv -og spare mange penger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå