Der Kommissar Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) eeeeeeh... du prøver å være en kommandant som vil at folk skal diskutere, fordi du føler deg utenfor siden du ikke har postet en tråd før som folk diskuterer på... eeeeeeh... Neida Anyway: Lag et godt emne så folk gidder å skrive om andre ting en å hijacke denne tråden om til en Boulder Dash-tråd... Ps. Supaplex passer godt til kjeks... EDIT: Det stygge "martn-fjeset" skulle ikke komme først... (not that I think you care to much about it...) Endret 2. juni 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Er det noen som faktisk har klart å komme gjennom hele spillet?? Edit: Klart alle banene også, ikke bare hoppet over dem Endret 3. juni 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Thel Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg husker nå vertfall at jeg hadde alle banene bortsett fra den siste(eller var det den nest siste?) klart, jeg klarte jo ikke alle selv da, siden supaplex ble vettig brukt nesten ver gang jeg hadde besøk Men, alle bortsett fra en lvl var vertfall klart her hos meg Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som har URL til det supaplex spillet med god grafikk eller? Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 fant det http://www.topshareware.com/WinPlex-(Supap...reurls-6282.htm Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 fant dethttp://www.topshareware.com/WinPlex-(Supap...reurls-6282.htm Va bra det nå blir det Supaplex heila tiå igjen Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hehe Supaplex er jo kongespill jeg husker jeg spilte mye på level 11, masse sakser på en rekke nede, sier kanskje ikke mye men de som har spilt husker kanskje, den bana er konge Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Ja husker den. Den het forresten Run for life . Men den versjonen dere linka til er ikke den samme som på bilde. Hvor kan jeg finne den på bilde??? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja husker den. Den het forresten Run for life . Men den versjonen dere linka til er ikke den samme som på bilde. Hvor kan jeg finne den på bilde??? http://www.topshareware.com/WinPlex-(Supap...reurls-6282.htm var det den linken du tenkte på? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 ja den linken. Det er ikke samme supaplex som på bilde. Hvor kan jeg finne den på bilde? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ja den linken. Det er ikke samme supaplex som på bilde. Hvor kan jeg finne den på bilde? hmm... du har jo rett noen som vet hvor vi får tak i det spillet ? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 TAKK TAKK TAKK!! DIGGER DEG!! DU FANT IGJEN SPILLET!! KOSEPÅ!!! :D *Spille supaplex lenge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå