Sjøbanan Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Jeg ser etter det beste prog som man kan snakke over nette med. Men dette prog skal så vit krve noe av innternett og pcen. Har skype (Krever kjempe mye av nette og pcen) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) De fleste voicechat programmer MÅ kreve mye av internettforbindelsen, for å greie å holde en grei kvalitet på pratinga. Men man kan vel redusere kvaliteten ganske kraftig. Blir mere "walkie talkie" kvalitet på pratinga da, men mindre båndbredde. En kompis av meg bruker Ventrilo mens de spiller Anarchy Online (bare trykker en spesiell tast når han vil prate i mikrofonen). Det er lagt opp så man kan sette opp store grupper, eller private kanaler bare du og en til kan være inne på. Så det kan ikke ta for mye internetthastighet å bruke det, siden han fortsatt kan spille MMORPG samtidig som det er på. Kan lastes ned herfra: http://www.ventrilo.com/download.php Endret 22. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 andbelfaler Ventrilo ja. Men du må leie en server evt, noen som kan sponse deg. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Ventrilo er genialt. Trekker lite linje og har ekstremt god lydkvalitet. Du trenger ikke leie server heller. Jeg brukte en 133 MHz PC som ventrilo-server. Den kjører en del andre prosesser i tillegg, fungerte fin-fint. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Okay det visste ikke jeg. Leie server eller bruke en ekstern server..kan man ikke bare sette det opp på sin egen PC og snakke ivei eller? Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 (endret) Teamspeak / Ventrilo er 2 bra programmer Liker begge to Endret 22. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Okay det visste ikke jeg. Leie server eller bruke en ekstern server..kan man ikke bare sette det opp på sin egen PC og snakke ivei eller? Joda, fungerer helt fint det, du må bare passe på å åpne porter slik at andre folk kan koble til utenfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå